آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد

آیت الله صافی گلپایگانی اعدام شیخ نمر را محکوم کرد

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت: شهادت عالم آزاده، روحانی عالی مقام و شهید بزرگوار شیخ نمر روی سیاه رژیم آل سعود را سیاه تر و خبث و پلیدی باطن آنها را آشکار تر کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني از مراجع تقليد گفت: شهادت عالم آزاده، روحاني عالي مقام و شهيد بزرگوار شيخ نمر روي سياه رژيم آل سعود را سياه تر و خبث و پليدي باطن آنها را آشكار تر كرد. اين مرجع تقليد در پيامي به مناسبت شهادت شيخ نمر باقر النمر روحاني برجسته شيعي عربستان توسط رژيم آل سعود كه روز شنبه در پايگاه اطلاع رساني وي منتشر شده آورده است: با كمال تاسف و تاثر مطلع شديم كه رژيم سعودي، بار ديگر طينت جنايتكارانه خود را نشان داد و يكي از بندگان بي گناه، مظلوم و آزاده را با تعداد ديگري از ستمديدگان به شهادت رساند، رژيمي كه با نوشيدن خون پاك مظلومان و آزادگان خود را سيراب نموده و راه و رسم جنايتكاران بزرگ تاريخ را دنبال مي كند.
وي ادامه داده است: حكام آل سعود بدانند كه خون به ناحق ريخته اين روحاني شهيد، خواب راحت را از آنان سلب نموده، جهان اسلام را بيدار كرده و راه سقوط را براي اين رژيم هموار خواهد نمود.
مسلما اين جنايت ددمنشانه را آزادگان دنيا و مجامع آزاد بين المللي محكوم خواهند كرد و فرياد مظلوميت اين شهيد بزرگوار به گوش جهانيان خواهد رسيد.
وزارت كشورعربستان با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه 47 تن از شهروندان عربستاني صبح شنبه در 12 منطقه عربستان اعدام شدند.
در ميان فهرست اسامي اعدام شدگان شهيد شيخ نمر باقر النمر روحاني برجسته و رهبر شيعيان عربستان نيز قراردارد.
شهيد شيخ نمر يكي از برجسته ترين زندانيان سياسي عربستان بود كه در 23 مهر 1393 به اتهام انتقاد از حكومت عربستان به اعدام محكوم شد.
دادگاه تجديد نظر و ديوان عالي عربستان چندي پيش حكم اعدام شهيد شيخ نمر باقر النمر را تاييد كرد كه اين مساله مورد اعتراض علما، انديشمندان و سازمان هاي اسلامي و بين المللي قرار گرفت.




نظرات کاربران