جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند

جهانگیری: ایران از قطع رابطه عربستان ضرر نمی کند

معاون اول رئیس جمهوری به سران سعودی نصیحت کرد تا دست از خرابکاری بردارند و گفت: این شما هستید که از قطع رابطه با ایران ضرر می کنید، ایران کشور بزرگی است و با بزرگ باید با بزرگی رفتار کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا ، اسحاق جهانگيري روز دوشنبه در مراسم سي امين سال معرفي نمونه هاي بخش كشاورزي اين مطلب را بيان كرد.
معاون اول رئيس جمهوري در واكنش به اقدام عربستان در قطع روابط ديپلماتيك با ايران خطاب به سران سعودي، گفت: از كارهاي عجولانه و بي منطق دست برداريد.
جهانگيري با بيان اينكه ايران كشور قدرتمند و بزرگي است و تاريخ تمدن و بزرگ ايران براي كشورهاي منطقه روشن است، گفت: به سران سعودي نصيحت مي كنم از اين كارهاي خرابكاري و كارهاي عجولانه، بي منطق، احساسي و به دور از مديريت خود دست بردارند.
وي تاكيد كرد كه اگر بزرگي با خويشتنداري با شما رفتار مي كند، شما هم بايد اين رفتار را ياد بگيريد.
معاون اول رئيس جمهوري به اقدامات و سياست هاي سال هاي اخير عربستان در منطقه اشاره كرد و افزود: ببينيد طي چند سال اخير چه آشوب هايي در منطقه ايجاد كرده ايد؛ آن كارتان در راه اندازي گروه هاي تروريستي جز به هم ريختن منطقه و به آشوب كشيدن دارايي هاي مردم سوريه، عراق و جاهاي ديگر چه نتيجه اي به همراه داشته است؟
جهانگيري ادامه داد: اقدام شما در يمن جز نابود كردن مردم مسلمان يمن و زيرساخت هاي اين كشور و يا در بحرين و همچنين كارهاي عجولانه ديگري كه انجام داده ايد چه نتيجه اي در بر داشته است؟
وي با بيان اينكه مردم عربستان همواره مورد احترام جمهوري اسلامي ايران بوده اند، خاطرنشان كرد: ما نمي خواهيم به عربستان لطمه بخورد و آنها را نصيحت مي كنيم.




نظرات کاربران