رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد

رسانه پاکستانی: اسلام آباد هیات دیپلماتیک به تهران و ریاض می فرستد

روزنامه اکسپرس پاکستان از تصمیم دولت اسلام آباد برای اعزام هیات های بلندپایه دیپلماتیک به تهران و ریاض با هدف کمک به رفع تنش های اخیر میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان خبر داد.

در گزارش شماره روز پنجشنبه اين روزنامه اردو زبان چاپ اسلام آباد آمده است: هيات مذكور قرار است پس از موافقت نهاي شخص محمدنواز شريف نخست وزير پاكستان، عازم تهران و رياض اعزام شوند.
براساس اين گزارش: قبل از عزيمت هيات پاكستاني به ايران و عربستان، تلاش هاي ديپلماتيك پشت پرده و هماهنگي هاي لازم براي مقامات تهران و رياض انجام خواهد شد.
تا كنون هيچ يك از منابع رسمي پاكستان، مطلبي در اين باره اعلام نكرده اند.
در همين حال شبكه خبري دنيا نيوز پاكستان امروز به نقل از رحمان ملك وزير سابق كشور و نماينده فعلي مجلس سناي پاكستان گزارش داد: دولت اسلام آباد بايد براي جلوگيري از تشديد تنش ها ميان ايران و عربستان، اقدام به اعزام هيات پارلماني به اين دو كشور كند.
سناتور رحمان ملك افزود: هرگونه تشديد اختلافات ميان ايران و عربستان و دوري دو كشور از همكاري متقابل، به نفع تروريست هاي داعش خواهد بود.
مقام هاي عالي دولت پاكستان در روزهاي اخير بارها از تلاش براي ايجاد پل و ايفاي نقش ميانجي گري ميان ايران و عربستان سخن گفته اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران