آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند

آیت الله نجفی:شیعیان جان خود را در راه دفاع از اندیشه اهل بیت تقدیم می‎کنند

یکی از مراجع تقلید نجف گفت: شیعیان در طول قرن‎های گذشته تاکنون از اندیشه اهل بیت (ع) دفاع کرده‎اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، تعدادي از شيعيان شهر كراپي پاكستان روز گذشته پس از زيارت عتبات مقدس عراق ضمن حضور در دفتر حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي با اين مرجع تقليد در نجف اشرف ديدار و گفت‎وگو كردند.
حضرت آيت الله نجفي در اين ديدار خاطرنشان ساخت: شيعيان در طول قرن‎هاي گذشته تاكنون از انديشه اهل بيت (ع) دفاع كرده و جان خود را در اين مسير دادند.
وي افزود: شيعيان با قدرت در برابر زيادي خواهي دشمنان ايستاده‎اند و از ارزش‎هاي خود دفاع كردند.
اين مرجع تقليد خاطرنشان ساخت: نجف اشرف به بركت امام زمان (عج) و حوزه‎هاي علميه كه هزاران مرجع و عالم از آن خارج شده است، توانسته‎ از مكتب اهل بيت (ع) محافظت كند و آن را در جامعه نشر دهد.
وي تصريح كرد: زائران نجف بايد در مسير اهل بيت (ع) قدم بردارند و نيكي را در جامعه گسترش دهند.
حضرت آيت الله نجفي ادامه داد: شيعيان بايد نيكي كردن را دوست داشته باشند و در همه مراحل زندگي به ديگران خير برسانند. شيعيان زينت ائمه اطهار (ع) باشند و چهره حقيقي و صحيح اسلام به نمايش بگذارند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران