دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا

دیدار سفیر اندونزی با نماینده آیت الله سیستانی در کربلا

حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سید علی سیستانی، در دفتر خود در صحن مطهر حسینی از سفیر اندونزی در عراق استقبال کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين شيخ عبدالمهدي كربلايي، نماينده حضرت آيت الله سيد علي سيستاني، در دفتر خود در صحن مطهر حسيني از سفير اندونزي در عراق استقبال كرد.
در اين ديدار در خصوص همكاريهاي مشترك في مابين آستان قدس حسيني و كشورهاي جنوب شرقي آسيا و راهكارهاي گسترش آن گفت و گو شد.
آستان قدس حسيني سال گذشته نمايندگي از دارالقرآن كريم را در شهر جاكارتا پايتخت اندونزي افتتاح كرد و از اين طريق فعاليتهاي قرآني بسياري را در كشورهاي جنوب شرق آسيا از جمله اندونزي برگزار كرد.


| شناسه مطلب: 59432




كربلا عتبات



نظرات کاربران