دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود

دوره آموزشی تبلیغ در حرم حسینی برگزار می شود

آستان قدس حسینی در اطلاعیه ای اعلام کرد جهت برگزاری دوره آموزش های تخصصی تبلیغ از میان طلاب و واجدین شرایط، مبلغ جذب می کند.

به گزارش پايگاه اطلاع ر ساني حج، آستان قدس حسيني از علاقه مندان به تحصيلات حوزوي و علوم ديني و علاقه مندان به آموزشهاي تبليغي دعوت كرده است جهت ثبت نام در مركز تربيت سخنرانان ، فرم هاي ثبت نام را تكميل و به ايميل بخش امور ديني ارسال كنند.
واحد امور ديني حرم مطهر امام حسين (عليه السلام) اعلام كرده است كه؛ مركز تربيت سخنرانان (تابعه آستان قدس حسيني) از طلبه هاي داخل كشور عراق و تمامي كشور هاي جهان استقبال مي كند.
ارائه خدمات تحصيلي مسكن و حقوق ماهانه از جمله مزايايي است كه براي اين گروه از مبلغان حوزوي از سوي آستان قدس حسيني در نظر گرفته شده است.
مدير مركز تربيت سخنرانان اظهار داشت: نياز مبرم به مبلغان برجسته جهت هدايت مردم، ما را بر آن داشت تا فراخوان ثبت نام در آموزشگاه علوم ديني الوارث (وابسته به حرم مطهر حسيني) را اعلام كنيم.
شيخ منجد الكعبي درخصوص شرايط ثبت نام افزود: اين آموزشگاه پذيراي طلبه هاي 15 تا 30 ساله است كه داراي حداقل مدرك سيكل باشند و اولويت پذيرش براي كساني است كه داراي مدرك تحصيلي حوزوي و يا آكادميك باشند.




نظرات کاربران