احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد

احکام خمس از دیدگاه رهبر انقلاب منتشرشد

انتشارات فقه روز وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی دومین مجلد از مجموعه کتاب‌های احکام موضوعی فقهی منطبق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را منتشر کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كتاب حاضر حاوي مسائل مهم و مورد ابتلاء در موضوع خمس و مطابق با فتاواي مرجع عالي‌قدر حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدّظلّه‌العالي) است.
اين اثر دومين مجلد از مجموعه كتاب‌هاي احكام موضوعي فقهي منطبق با فتاواي معظم‌له است كه توسط انتشارات فقه روز منتشر شده و بزودي مجلدات بعدي مجموعه‌ مذكور نيز در موضوعات مختلف از جمله احكام پزشكي، حج و سفر عرضه خواهد شد.
در اين كتاب علاوه بر موارد موجود در رساله‌ «اجوبة‌الاستفتائات»، استفتائات جديدي نيز اضافه شده است.
اين مجلد شامل مباحثي از قبيل روش محاسبه و پرداخت خمس، موارد وجوب خمس، مستثنيات خمس، مصارف خمس و مستحقين آن، تصرف در مال متعلق خمس و متفرقات خمس است.
تدوين اثر به نحوي انجام گرفته است كه نفع آن عام و بهره‌گيري از آن براي همگان آسان باشد. شايان ذكر است كه دفتر استفتائات معظم‌له اين رساله را تأييد و عمل به آن را مجزي اعلام نموده‌اند.




نظرات کاربران