ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است

ایران دوستدار صلح و امنیتِ در جهان است

یک کارشناس امور بین الملل با اشاره به صبر، پایداری و تلاش های مداوم ملت ایران در برابر دشمنان گفت: اکنون شاهد دستاوردهای علمی بسیار بزرگی در ایران هستیم که جوانان در موضوع هسته ای، نانو و سلول های بنیادین توانسته اند موفقیت های بزرگی را بدست بیاورند. همچنین اجرایی شدن برجام نشان داد که ایران اسلامی به دنبال صلح و امنیت برای همه کشورها و همسایگان است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كاظمين، حسين رحمانيان، كارشناس مسؤول امور بين الملل بعثه مقام معظم رهبري در مراسم جشن انقلاب كه شب گذشته در كاظمين برگزار شد در سخناني به زبان عربي ضمن خوش آمدگويي به مهمانان عرب زبان و تبريك سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به رمز پيروز انقلاب اشاره كرد.
وي شخصيت و زعامت امام راحل، پايگاه مردمي و اتحاد و همبستگي در بخش هاي مختلف نظام را رمز موفقيت انقلاب اسلامي برشمرد.
رحمانيان گفت: مردم ايران به رهبري امام ايمان كامل داشتند و با اعتقاد از ايشان حمايت مي كردند و مي دانستند كه كرامت از دست رفته توسط امام راحل به آن ها باز خواهد گشت، خوشبختانه نيز اين اتفاق مبارك رخ داد.
وي افزود: در 37 سال گذشته دشمنان اسلام و استكبار جهاني در تلاش بودند تا نظام را از هم بپاشاند چون اصول اين انقلاب با اهداف و اصول آن ها در تعارض بود آن ها اصولاشان بر اساس تجاوز به كشورها تعريف شده است و اين توطئه ها نقش بر آب شد و با شكست فاحش مواجه شدند.
اين كارشناس امور بين الملل تصريح كرد: ملت ايران با فداكاري هاي كه از خود در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد و مقاومت در برابر سي و هفت سال ظلم و ستم بي اساس كه بر آن ها روا شد، توانست از تمامي پيچ هاي خطرناك عبور كند، كه همه اين موفقيت ها در سايه سار رهبري و زعامت امام راحل و مديريت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي بوجود آمد.
وي با اشاره به صبر، پايداري و تلاش هاي مداوم ملت ايران در برابر دشمنان گفت: اكنون شاهد دستاوردهاي علمي بسيار بزرگي در ايران هستيم كه جوانان در موضوع هسته اي، نانو و سلول هاي بنيادين توانسته اند موفقيت هاي بزرگي را بدست بياورند. همچنين اجرايي شدن برجام نشان داد كه ايران اسلامي به دنبال صلح و امنيت براي همه كشورها و همسايگان است.




نظرات کاربران