دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد

دکتر جهانگیری حرم حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد

دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز در بخش پایانی سفر یکروزه ی خود به استان قم، حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (ع) را زیارت کرد و در این مکان مقدس و نورانی به اقامه ی نماز و راز و نیاز پرداخت .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، معاون اول رييس جمهور حرم مطهر و نوراني حضرت معصومه (ع) را زيارت كرد.
دكتر اسحاق جهانگيري عصر امروز در بخش پاياني سفر يكروزه ي خود به استان قم، حرم كريمه اهل بيت حضرت معصومه (ع) را زيارت كرد و در اين مكان مقدس و نوراني به اقامه ي نماز و راز و نياز پرداخت .
معاون اول رييس جمهور در اين سفر پس از افتتاح و بهره برداري از چند پروژه ي صنعتي و آبرساني، كلنگ احداث بيمارستان 1000 تخت خوابي را نيز در شهر قم به زمين زد.
شركت در جلسه ي شوراي اداري استان قم و ديدار با تعدادي از مراجع عظام تقليد از ديگر برنامه هاي معاون اول رييس جمهور در اين سفر بود.


| شناسه مطلب: 59505




حضرت معصومه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران