کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد

کابینه فلسطین برای استعفا اعلام آمادگی کرد

کابینه فلسطین آمادگی خود را برای استعفا در راستای آشتی ملی و تشکیل دولت وحدت ملی اعلام کرد.

نخست وزير فلسطين روز سه شنبه گفت: كابينه آماده است براي تشكيل دولت وحدت ملي استعفاي خود را اعلام كند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري فلسطيني 'سما' از رام الله، رامي الحمد الله افزود: اين كابينه هراقدامي را براي تحقق آشتي ملي انجام مي دهد و تا تشكيل كابينه جديد به انجام وظايف خود مي پردازد.
وي اضافه كرد: چالش هاي كنوني به گونه اي است كه بايد براي آشتي ملي و پايان دادن به تفرقه و اختلاف ها از هيچ دولت تلاشي دريغ نكنيم.
الحمد الله گفت: بايد همه امكانات و ابزارهاي پايداري و مقاومت را براي ماندن در سرزمين مان بكار گيريم تا بتوانيم قدرتمند تر از همشه براي پايان دادن به اشغالگري، مقابله با شهرك سازي و يهودي سازي قدس اقدام كنيم.
روز دوشنبه خبرهايي مبني بر دست يافتن گروه هاي فتح و حماس به توافقي عملي براي تشكيل دولت وحدت ملي براساس توافقنامه آشتي بويژه توافق قاهره منتشر شده بود.


| شناسه مطلب: 59507




فلسطين



نظرات کاربران