فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد

فصلنامه «الحوزة» در عراق منتشر شد

فصلنامه «الحوزة» حاوی مطالبی درباره مراجع و علما و همچنین وضعیت حوزه علمیه نجف اشرف در عراق منتشر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، فصلنامه «الحوزة» حاوي مطالبي درباره مراجع و علما و همچنين وضعيت حوزه علميه نجف اشرف در عراق منتشر شد.
در اين فصلنامه مطالبي چون «محكوميت اعدام علامه شيخ نمر باقر النمر از طرف علما اسلام» و «روند تازه و حركت اصلاحي در حوزه علميه نجف اشرف» آمده است.
«نقش علما و حوزه علميه نجف اشرف در شكل گيري انقلاب بزرگ سال 1920 ميلادي در عراق» و «شيوه اميرالمؤمنين(ع) در مواجه با تفكر و جريان‌هاي تكفيري» از ديگر مطالب اين نشريه به شمار مي‌رود.
در بخشي ديگر، مباحثي در خصوص «مقايسه تطبيقي ماهيت نظام دولت اسلامي در انديشه مرحوم آيت الله ميرزاي نائيني و آيت الله سيستاني» و «آثار مخرب عجب و غرور از ديدگاه قرآن كريم» و همچنين، «نگاهي كوتاه به چهار چوب نظام اصلاحات اسلامي و اهميت آن» درج شده است.


| شناسه مطلب: 59594




عراق



نظرات کاربران