مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود

مفتی اعظم سوریه: اقدامات اوقاف ایران باید در مجامع بین المللی بیان شود

مفتی اعظم اهل سنت سوریه در دیدار با رئیس اوقاف با ابراز شگفتی از اقدامات سازمان اوقاف گفت: این گزارش و پیشرفت های ایران در اداره موقوفات را باید در مجامع بین المللی و در جمع علما بیان کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين محمدي، نماينده ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه طي سفر به كشور سوريه با دكتر احمد بدرالدين حسون، مفتي اعظم سوريه ديدار و گفت وگو كرد.
دكتر احمد بدرالدين حسون، مفتي اعظم سوريه در اين ديدار با ابراز شگفتي از اقدامات سازمان اوقاف ايران گفت: اين گزارش ها و پيشرفت هاي ايران در اداره موقوفات را بايد در مجامع بين المللي و در جمع علماي جهان اسلام بيان كنيد.
وي با اشاره به اينكه متاسفانه امروزه نيات واقفين در كشورهاي اسلامي آن طوري كه مد نظر است، اجرا نمي شود، تصريح كرد: تبليغات منفي برخي رسانه ها از جمله تبليغ وهابيت مبني بر اينكه در ايران مسجد وجود ندارد و فقط حسينيه ساخته مي شود و يا اينكه قرآن در ايران تحريف شده است و امثال اين شبهات، بايد پاسخ داده شود.
دكتر احمد حسون، جمهوري اسلامي را جبهه حق اسلامي بيان كرد و گفت: آنچه در جمهوري اسلامي تدبير و اجرا مي شود، در راستاي وحدت امت اسلامي و اجراي احكام اسلامي است و مواضع جمهوري اسلامي در دفاع از مظلومان عالم امروز بر كسي پوشيده نيست.
براساس اين گزارش، حجت الاسلام محمدي نيز در اين ديدار ضمن تبيين فعاليت هاي سازمان اوقاف در جمهوري اسلامي، اقدامات اين سازمان را در اجراي امينانه نيات واقفين و توسعه فعاليت هاي قرآني تشريح كرد.


| شناسه مطلب: 59672




وقف



نظرات کاربران