آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند

آیت الله نوری همدانی:زنان قرآنی اسوه و الگو برای جامعه باشند

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: زنان قرآنی باید سعی کنند اسوه و الگو برای جامعه باشند، قرآن هم در همین رابطه زنانی را به عنوان الگو برای سایر زنان معرفی کرده است تا درس عبرت برای دیگران باشد.


حضرت آيت الله نوري همداني در ديدار جمعي ازخواهران جامعه هدف، بر يادگيري و تعليم وتعلم و تدبر در قرآن تاكيد كردند.
اين مرجع تقليد افزود: قرآن بهار قلب ها است و زماني قلب ، بهاري مي شود كه انسان از نور قرآن شفاء بگيرد.
وي بيان داشت: از قرآن و داستان هاي آن غافل نشويد، داستان هايي كه در قرآن آمده، بيانگر حقيقت هايي است كه تنها از طريق توجه و تدبر در آن مي توان به آن دست يافت.
اين مرجع تقليد افزود: كساني كه اهل قرآن هستند، بايد اصولي را رعايت كنند، ترجمه قرآن را خوب بخوانند، از تفاسير روايي براي بهتر فهم آيات بهره ببرند.
حضرت آيت الله نوري همداني گفت: زنان قرآني بايد سعي كنند اسوه و الگوي قرآني براي جامعه باشند، قرآن هم در همين رابطه زناني را به عنوان الگو براي ساير زنان معرفي كرده است تا درس عبرت براي ديگران باشد.
وي در ادامه يكي از جان سوزترن مصيبت هاي اهل بيت (ع) را شهادت حضرت زهرا (س) برشمردند و بيان داشتند: يكي از دلايل قبر مخفي آن بانو، ظلمي بود كه در حق ايشان روا داشتند.




نظرات کاربران