برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی

برگزاری دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی

با تلاش شعبه آموزش ورشد نیروهای انسانی آستان علوی و به منظور رسیدگی فوری به بیماران اورژانسی در حرم مطهر دوره ی آموزش کمکهای اولیه برای خادمان آستان علوی برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، با تلاش مسئولين بخش آموزش ورشد نيروي انساني آستان علوي يك دوره ي آموزش كمكهاي اوليه وامداد رساني به بيماران اورژانسي براي عده اي از خادمان حرم مطهر برگزار شد.
فراس الحجار كارشناس ومربي كمكهاي اوليه و از مسئولين شعبه رشد نيروهاي انساني آستان در اين رابطه اظهار داشت: به منظور رسيدگي فوري به زائران بيمار و موارد اورژانسي به ويژه در ايام زيارتهاي مليوني دوره ي جهت آشنايي خادمان حرم مطهر با مباني كمكهاي اوليه برگزار كرديم.
الحجار افزود: مدت اين دوره هشت روز و در هر روز دو ساعت مي باشد و به دو بخش نظري و عملي تقسيم مي شود و شركت كنندگان در آن چگونگي رسيدگي به بيماران و مصدومين در موارد سوختگي و خفگي و زخمهاي عميق را فرا خواهند گرفت.
گفتني است اين دوره ي آموزشي به صورت مستمر براي خادمان بخش حراست و خدمات برگزار مي شود و تاكنون تعداد بسياري از كاركنان آستان در آن شركت كرده و به موارد اورژانسي متعددي در حرم مطهر رسيدگي شده است.


| شناسه مطلب: 61059




حرم علوي



نظرات کاربران