سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی

سخنرانی نماینده آیت الله سیستانی در پاکـستان در صحن مطهر علوی

حجت الاسلام شیخ محسن النجفی نماینده آیت الله سیستانی در کشور پاکستان برای طلبه های پاکستانی وهندی حوزه علمیه نجف سخنرانی به زبان اردو و انگلیسی ایراد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين شيخ محسن علي النجفي نماينده آيت الله العظمي سيستاني در كشور پاكستان كه به زيارت بارگاه مطهر علوي مشرف شده براي طلبه هاي پاكستاني و هندي مقيم نجف اشرف سخنراني به زبانهاي اردو و انگليسي ايراد كرد.
حجت الاسلام النجفي در اين سخنراني تقوي و پرهيزكاري را مهمترين خصلت جوينده ي علوم ديني قلمداد كرد و تخصص در زمينه هاي مختلف از قبيل علوم حديث وقرآن كريم و علم كلام را از نيازهاي جامعه ي ديني دانست.
نماينده آيت الله سيستاني در پاكستان خاطر نشان كرد: مجاور حضرت علي عليه السلام بودن نعمتي است كه نصيب هر كسي نمي شود.
وي تاكيد كرد: قرائت دعا واقامه نماز وشب زنده داري در جوار بارگاه حضرت اميرالمؤمنين(ع) از شبهاي قدر كم ارزشتر نيست و هر كس كه در اين مكان مقيم مي شود بايد اين فرصت را غنيمت بشمارد و نهايت استفاده را از اين مكان مقدس و روحاني ببرد.
حجت الاسلام النجفي در پايان سخنراني خود براي تمامي طلبه هاي حوزه علميه نجف اشرف آرزوي موفقيت و رسيدن به مراتب والاي علمي كرد.


| شناسه مطلب: 61060




حرم علوي



نظرات کاربران