حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد

حجت الاسلام وزیری: تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه دارد

حجت الاسلام و المسلمین وزیری سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع صدها تن از زائران عتبات در سرداب حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) با برشمردن فضائل و رشادهای علمدار کربلا، گفت: امام صادق (علیه السلام) می فرمایند تفکر و گریه، نورانیت دل را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلا، حجت الاسلام و المسلمين وزيري در اين مراسم كه هر شب پس از نماز عشا در حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (عليه السلام) با حضور حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق و حجت الاسلام و المسلمين بهجتي نماينده بعثه در كربلا برگزار مي شود، افزود: امام صادق (عليه السلام) مي فرمايند با تفكر و گريه مي توان نورانيت دل را به دست آورد.
وي گفت: امام صادق (عليه السلام) در خصوص صدقه دادن نيز سفارش داشته اند و مي فرمايند اگر روز قيامت طالب عبور راحت از روي پل صراط و آتش هستيد، صدقه بدهيد.
حجت الاسلام و المسلمين وزيري افزود: صدقه دليل صدق ايمان است، صدق ايمان نيز باعث مي شود انسان در راه خدا از مال خود هزينه كند تا در قيامت راحت باشد.
وي با تاكيد به فوايد نماز شب نيز گفت: امام صادق (عليه السلام) مي فرمايند هر كس طالب نورانيت ظاهري است، نماز شب بخواهد.
در ادامه اين مراسم نيز حاج علي فراهاني از مداحان اهل بيت با مداحي و نوحه سرايي در وصف حضرت ابوالفضل (عليه السلام) حالت معنوي بسياري زيبايي به مجلس بخشيد.
زائران كاروان هاي مختلف نيز كه براي شركت در مراسم بعثه مقام معظم رهبري بعد از نماز عشا در سرداب حرم مطهر حضرت ابوالفضل گرد آمده بودند، با سينه زني در مصائب اهل بيت (عليه السلام) اشك ريختند.
هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در سرداب حرم مظهر حضرت ابوالفضل (عليه السلام) مجلس با شكوه سخنراني و مداحي و نوحه سرايي با حضور صدها تن از زائران كربلا برگزار مي شود.
سخنراني و مداحي پس از برپايي نماز صبح و قرائت زيارت عاشورا در حرم مطهر اباعبدالله الحسين (عليه السلام نيز از ديگري برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاست.
صدها تن از زائران نيز هر روز صبح و عصر ادر خيمه گاه سيدالشهدا در مجاور حرم اباعبدالله الحسين گرد هم جمع مي شوند تا روايت مصور راوي بعثه مقام معظم رهبري از واقعه عاشورا را ببينند و بشنوند.
برگزاري دعاي پرفيض كميل و دعاي ندبه نيز هر شب و صبح جمعه به همت بعثه مقام معظم رهبري در خيمه گاه امام حسين برگزار مي شود.




نظرات کاربران