یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری

یادی از شهید حاجی حسنی در رسانه مصری

در آستانه پنجاه وهشتمین مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی پایگاه خبری «الوطن» مصر با انتشار خبری از کسب مقام نخست دوره گذشته این رقابت‌ها توسط شهید حاجی حسنی کارگر یاد کرد.

به گزارش ايكنا، پايگاه خبري الوطن در شماره امروز خود(۱۲ ارديبهشت‌ماه) با تيتر «مصطفي حسيني در مسابقات قرآن مالزي» خبر حضور سيد‌مصطفي حسيني در پنجاه و‌هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن مالزي را منتشر كرد. الوطن نوشت:
«اين مسابقات فردا دوشنبه(۱۳ ارديبهشت) با مشاركت كشورهاي مختلفي از جمله ايران در مالزي آغاز مي‌شود. قاري جوان مصطفي حسيني نماينده ايران در اين مسابقات خواهد بود و اين رقابت‌ها در مركز تجارت جهاني «پوترا»ي كوالالامپور، پايتخت مالزي برگزار مي‌شود و در آن نمايندگان ۶۹ كشور در دو رشته حفظ و قرائت با يكديگر رقابت خواهند كرد. لازم به يادآوري است كه قاري فقيد محسن حاجي حسني كارگر كه در حادثه منا به شهادت رسيد، در پنجاه‌وهفتمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن مالزي مقام نخست را كسب كرده بود. در اين دوره از رقابت‌ها ۱۶ داور از كشورهاي مختلف جهان از جمله مصر، عربستان، قطر، اردن و مالزي حضور مي‌يابند و قرار است، عبدالحليم معظم شاه، پادشاه مالزي در مراسم افتتاحيه و اختتاميه رقابت‌ها حضور يابد.»


| شناسه مطلب: 61122




منا



نظرات کاربران