نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات

نامه رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان به زائرین و خادمان عتبات

همزمان با پایان یافتن چهاردهمین دوره اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عتبات دانشگاهیان در نامه‌ای سرگشاده ضمن تقدیر و قدردانی از همراهی زائران، خادمان و مسؤولان امر در این خصوص مطالبی را برای دانشگاهیان بازگو کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با پايان يافتن چهاردهمين دوره اعزام زائران دانشگاهي به عتبات عاليات، حجت الاسلام سيد محمدرضا فقيهي، رييس ستاد عتبات دانشگاهيان در نامه‌اي سرگشاده ضمن تقدير و قدرداني از همراهي زائران، خادمان و مسؤولان امر در اين خصوص مطالبي را براي دانشگاهيان بازگو كرده است.
متن كامل اين نامه بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
زائرين عزيز و خادمين مخلص عتبات دانشگاهيان
سلام عليكم
با صلوات بر حضرت محمد مصطفي(ص) و سلام بر اميرمومنان حضرت علي عليه السلام و درود بر يگانه بانوي عالميان حضرت زهرا(س) و اولاد پاك و مطهرش و سلام بر شهيد كربلا حسين عليه السلام. بعد از برگزاري چهارده دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات لازم دانستم مواردي را بيان كرده و با آرزوي قبولي زيارات زائرين، قبولي خادمي خدمتگزاران اين حركت فرهنگي را از خداوند متعال مسئلت نمايم.
دانشگاهيان زائر عتبات؛
عزيزان من، اساتيد، دانشجويان و كاركنان محترم دانشگاه هاي سراسر كشور كه تا كنون توفيق زيارت عتبات را همراه با كاروان هاي دانشگاهي داشته ايد؛ رفتن به زيارت و مشاهده و تبرك مراقد شريف امامان معصوم بي شك جان و دل آدمي را جلا و صفا مي دهد و مدت ها پس از سفر تاثيرش در وجودمان خواهد بود.
ولي و اما و اگر هم ندارد. همين كه توفيق تشرف پيدا مي كنيم زنگارهاي وجودمان زدوده مي شود. براي رسيدن به مقاصد والا بايد رفت و اين رفتن است كه به رسيدن منتهي خواهد شد.
حالا كه كربلايي شده ايد و جانتان بوي صحن و سيراي اميرمومنان و شهيد كربلا را گرفته است، براي مصفا شدن و همرنگ اهل بيت(ع) شدن بايد مواظبت بيشتري كنيم. حالا كه توفيق رفيق راهمان شده است و خاطرمان پر شده از تصاوير حرمين شريف نجف و كربلا و كاظمين، بيشتر بايد نگاهمان و ذهنمان را نگه داريم و خاطرمان را جمع توفيق دوباره كنيم.
اينجاست كه مي شود گفت بي شك زيارت ما قبول شده است و حسيني(ع) شده ايم.
در ستاد بر آنيم تا با برنامه ريزي هاي مختلف پس از سفر عتبات و سفرهاي زيارتي شهر مقدس قم و ارتباط با شما، همچنان همراهتان باشيم و براي شما و عزيزانتان آرزوي توفيق سفرهاي مكرر و با معرفت به اماكن مقدس را از خداوند متعال مسئلت داريم.
كارگزاران عتبات دانشگاهيان؛
مسئولين، مديران، روحانيون و معينه هاي محترم كاروان هاي دانشگاهي و همه عزيزاني كه ستاد را در برگزاري چهارده دوره عتبات دانشگاهيان ياري رسانده ايد. براي تكريم شما بهتر از خادمي دستگاه اهل بيت(ع) عنواني نيافتم كه ان شاالله مورد تائيد حضرت بقيه الله (عج) قرار بگيرد.
ضمن تقدير و تشكر از زحمات يكايك شما از خداوند منان قبولي اين خادمي را مسئلت داشته و اميدوارم همواره در اين مسير ثابت قدم باشيد.
لازم دانستم از بعثه مقام معظم رهبري در حج زيارت و به ويژه بعثه مقام معظم رهبري در عراق تشكر ويژه داشته باشم و نهايت قدرداني ستاد را به مسئولين سازمان حج و زيارت و شركت شمسا و نمايندگان محترمشان در عراق اعلام دارم. بي شك برگزاري اين برنامه ها مرهون زحمات يكايك شما عزيزان بوده است. در ادامه از بانك ملت به عنوان حامي حركت فرهنگي عتبات دانشگاهيان صميمانه تشكر مي كنم.
بي شك همراهي مديران و عوامل ثابت هتل ها، مديران كاروان ها، روحانيون و معينه ها نقش اصلي برگزاري دوره هاي مختلف اعزام دانشگاهيان به عتبات بوده است كه در دوره چهاردهم با هماهنگي بالايي صورت گرفته است. همچنين هماهنگي مسئولين و كارشناسان شوراهاي استاني سراسر كشور ودفتر مركزي در ثبت نام و اعزام كاروان هاي دوره چهاردهم شايسته تقدير است.
حضور نمايندگان و عوامل ستاد در عراق به ويژه نجف اشرف و كربلاي معلي نقطه قوتي براي برگزاري برنامه هاي ويژه زائرين دانشگاهي بود كه با حضور خادمين با تجربه و دلسوز تاثيرش دوچندان مي شد. كه از يكايك ايشان نهايت تقدير و تشكر را داريم.
اين مجموعه ها در برگزاري عتبات دانشگاهيان با هم افزايي و هماهنگي كامل سعي در برگزاري اعزام هايي دارند كه مورد رضايت شما زائرين گرانقدر باشد، اميدواريم تا كنون سفرهاي دانشگاهي عتبات مورد توجه و رضايت شما خانواده بزرگ دانشگاهي قرار گرفته باشد و بتوانيم نقايص را كاملا مرتفع كنيم و با تسهيلات ويژه دانشگاهي، امكان حضور همه علاقمندان دانشگاهي را در سفرهاي عتبات فراهم كنيم. و من ا... توفيق
سيد محمدرضا فقيهي




نظرات کاربران