رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف

رسیدگی به بیش از 70 بیمار اورژانسی در نجف اشرف

امدادگران کلینک درمانی آستان علوی طی ایام زیارت عید مبعث به بیش از 70 بیمار اورژانسی رسیدگی کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،امدادگران كلينيك درماني آستان علوي طي ايام عيد مبعث كه در حالت آماده باش بوده اند به بيش از 70 بيمار اورژانسي رسيدگي كردند.
قاسم محمد از مسئولين كلينيك درماني آستان در رابطه با روند امدادرساني به زائران بيمار طي ايام زيارتهاي مليوني گفت: با توجه به حضور پرتعداد زائران حرم مطهر در اعياد ومناسبتهاي ديني مانند عيد مبعث با موارد اورژانسي متعددي به علت ازدحام جمعيت روبه رو مي شويم و به همين جهت آستان قدس علوي تيمي از امدادگران آموزش ديده را در نظر گرفته تا به بيماران اورژانسي داخل حرم مطهر كمك رساني شود.
قاسم محمد افزود: خادمان تيم امدادگر آستان طي ايام عيد مبعث توانستند 78 بيمار اورژانسي را از بين ازدحام جمعيت در وقت مناسب خارج كنند. از بين اين تعداد بيمار 19 مورد بيهوشي و 39 مورد خفگي به علت ازدحام جمعيت و 2 مورد شكستگي پا و 7 مورد زايمان و دو مورد كوفتگي بود.
مسئول كلينيك درماني آستان علوي خاطر نشان كرد: طرح امداد رساني به زائران مصدوم به همكاري اداره كل بهداشت استان نجف انجام مي شود و در اين زمينه تجهيزات امداد رساني مناسب از قبيل اكسيژن وداروهاي مختلف توسط اين اداره دولتي در اختيارمان قرار داده شد.
قاسم محمد در ادامه ضمن تشكر از بخش آموزش ورشد نيروهاي انساني آستان اظهار داشت: اين بخش آموزشي با برگزاري دروه هاي آموزشي در زمينه كمكهاي اوليه براي خادمان آستان نقش به سزايي در آشنايي خادمان حراست و خدمات با مباني اوليه امداد رساني ايفا كرده و از اين بابت از مسئولين و خادمان اين بخش سپاسگذاريم.
منبع: پايگاه اطلاع رساني حرم علوي


| شناسه مطلب: 61241




حرم علوي نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران