100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند 100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند 100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند 100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند 100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند 100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند 100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند

100 نیروی متخصص و فنی خراسان رضوی به عتبات اعزام شده اند

مسوول ستاد خراسان رضوی در بازسازی عتبات عالیات از اعزام 100 نیروی متخصص، فنی و نیز کارگر ساده این استان به عراق از ابتدای امسال تاکنون برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، جعفر دهنوي، مسوول ستاد خراسان رضوي در بازسازي عتبات عاليات اظهار داشت: ششمين گروه از اين افراد امروز در قالب كارواني 23 نفره عازم عتبات شد.
وي گفت: اين گروه متشكل از متخصص فني كار، تاسيساتي، كمك آشپز، آشپز، سنگكار، جوشكار، تاسيساتي و كارگر ساده براي حضور در عمليات ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم حضرت علي(ع) عازم نجف اشرف شده اند.
مسوول ستاد خراسان رضوي در بازسازي عتبات عاليات افزود: در بين ساير گروهها مهندسان و تكنيسين ساعت و ماشينهاي كفشور نيز بوده اند.
وي گفت: اين نيروها امسال به حرمهاي مطهر امامين عسگريين در سامرا، حرم حضرت زينب(س) در سوريه، كاظمين و كربلا اعزام شده اند.
دهنوي افزود: خراسان رضوي پروژه هاي اصلي خود را در كاظمين متمركز كرده و كمكهاي نقدي و غيرنقدي خود در بازسازي عتبات را در حرمهاي امامين كاظمين صرف مي كند.


| شناسه مطلب: 61269




ستاد بازسازي عتبات



نظرات کاربران