بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع) بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع) بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع) بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع) بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع) بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع) بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع)

بهره برداری از خیابان حضرت عباس (ع)

خیابان موازی با صحن حضرت فاطمه زهرا (س) پس از پایان مراحل ساماندهی به بهره برداری رسید و به نام حضرت عباس (ع) نامگذاری شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، همزمان با ايام خجسته ماه مبارك شعبان توليت و اعضاي شوراي آستان علوي به همراه مسئولين ستاد بازسازي عتبات عاليات با حضور در محل پروژه بزرگ صحن حضرت فاطمه (س) خيابان موازي با اين پروژه را افتتاح كردند.
كرار الموسوي از مهندسان ناظر بر پروژه ي صحن حضرت فاطمه (س) در اين رابطه به واحد اطلاع رساني آستان گفت: اين خيابان با 150 متر طول و 8 متر عرض بخش شمالي پروژه را به بخش جنوبي آن متصل مي كند.
وي افزود: با توجه به موازي بودن اين خيابان با صحن حضرت فاطمه (س) يكي از اماكن مهم و اصلي تردد زائران بارگاه مطهر بوده و در امتداد خيابان مهم امام زين العابدين (ع) مي باشد.
الموسوي افزود: كابل برق پروژه با ظرفيت 11 هزار كيلو ولت از زير اين خيابان عبور مي كند و پس از كشيدن كابل در طول خيابان كف آن بتن ريزي شد.


| شناسه مطلب: 61337




حرم علوي نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران