اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر

اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد به روایت تصویر

هزاران عاشق و شیفته منظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) ، صبح روز نیمه شعبان در میدان شهدای مشهد تجمع کردند . منتظران ظهور در این محل با مداحی چند تن از مداحان به نام خراسان به جشن و سرور پرداختند .

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد اين گروه عظيم سپس به حرم مطهر رضوي مشرف شده و در مراسم جشن ويژه روز نيمه شعبان شركت كردند . در اين مراسم آيت الله علم الهدي نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي و امام جمعه مشهد و نيز حجت الاسلام والمسلمين رئيسي توليت آستان قدس رضوي براي حاضران سخن گفتند .
حجت الاسلام و المسلمين رئيسي در اجتماع عظيم منتظران در ميدان شهداي مشهد، گفت: مسئوليت پذيري،حضور مسئولانه در عرصه هاي اجتماعي و سياسي و دگرخواهي در پرتو خداخواهي از مصاديق عيني انتظار است.
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري افزود: ملل اسلامي به بركت انقلاب اسلامي بيدار شده‌اند و هويت اسلامي خود را بازيافته‌اند و مي‌خواهند مسلمان زندگي كنند اما دشمن مي‌خواهد فرهنگ ياس و نااميدي را در عالم مستولي كند.
وي با اشاره به روايت بهترين اعمال، انتظار فرج است، تصريح كرد: انتظار در مقابل مكتب انظلام كه درصدد گسترش ياس ، نااميدي و نمي‌توانيم است، قرار دارد و امروز امپراطوري رسانه اي، دستگاه هاي تبليغاتي دشمنان و سينماي هاليوود اساسش بر آن است كه جوامع را نااميد كند.
وي تصريح كرد: در راستاي اشاعه همين تفكر 6 هزار شبكه ماهواره اي در كشورهاي جهان سوم و منطقه خاورميانه به پخش برنامه مي پردازند.
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري گفت: موعود امري فقط شيعي، اسلامي و ديني نيست بلكه همه اديان الهي و آسماني وعده آمدن منجي را در آموزه‌هاي ديني شان دارند و همگان بر اين عقيده هستند كه ذات پروردگار نجات‌ دهنده‌ و منجي براي عالم و بشريت خواهد فرستاد كه او با دست الهي خودش عالم را به عدالت و عالم را به برخورداري از آنچه مواهب الهي است برخوردار خواهد كرد.


| شناسه مطلب: 61491




آستان قدس



مطالب مرتبط

نظرات کاربران