یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی

یورش صهیونیست‌های افراطی به مسجِدالاقصی

صهیونیست های افراطی با حمایت نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس، به صحن مسجدالاقصی یورش بردند.

صهيونيست هاي افراطي با حمايت نيروهاي امنيتي رژيم اشغالگر قدس، به صحن مسجدالاقصي يورش بردند.
به گزارش پايگاه خبري اليوم السابع، منابع آگاه در بيت المقدس روز يكشنبه گفتند كه شهرك نشينان صهيونيست در پي ورود به مسجد الاقصي دست به اقدامات تحريك آميز زدند. نمازگزاران و روحانيون حاضر در مسجدالاقصي نيز براي مقابله با شهرك نشينان با سردادن شعار الله اكبر آنها را وادار به ترك مسجد كردند.
بر اساس اين گزارش، مقام هاي رژيم صهيونيستي با دادن اجازه به شهرك نشينان براي يورش به مسجد الاقصي، درصدد تقسيم زماني و مكاني آن و يهودي سازي اين شهر مقدس هستند.
اين درحالي است كه سرزمين هاي اشغالي شاهد انتفاضه جديد عليه رژيم صهيونيستي است. انتفاضه سوم مردم فلسطين موسوم به انتفاضه قدس در اكتبر سال گذشته (مهرماه) در پي تشديد برخورد صهيونيست ها و شهرك نشينان با مردم فلسطين و هتك حرمت هاي مكرر آن ها به مسجد الاقصي آغاز شد.
از آغاز انتفاضه قدس تاكنون، 212 فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان و شهرك نشينان صهيونيست دركرانه باختري، نوار غزه و سرزمين هاي اشغالي به شهادت رسيده اند.


| شناسه مطلب: 61503




فلسطين



نظرات کاربران