تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع) تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع) تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع) تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع) تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع) تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع) تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع)

تجلیل از ناجیان ایرانی زائر امام رضا(ع)

شمارى از پزشکان و پرستاران نیکوکار سمنانى که جان زائر عراقی حرم امام رضا(ع) را نجات دادند، طی دیدار با جانشین تولیت آستان مقدس امام علی(ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آستان علوي، شماري از پزشكان و پرستاران شهر سمنان همراه امام جمعه اين شهر به زيارت بارگاه مطهر علوي شرف‌ياب شده و با جانشين توليت آستان علوي ديدار كردند. حاج خالد شنون، جانشين توليت آستان، در اين ديدار ضمن خوش‌آمدگويي به ميهمانان آستان از پزشكان و پرستاران نيكوكار سمناني كه جان يك زائر عراقى را نجات دادند، تجليل كرد.
جاشنين توليت آستان در اين باره گفت: با توجه به خدمات شايسته پرسنل پزشكي يكي از بيمارستان‌هاي شهر سمنان به خادمان هيئت‌هاى عزادارى عراقى كه با پاي پياده عازم زيارت حرم امام رضا(ع) بودند از آنان قدرداني و تجليل به عمل آورديم و لوح يادبودي كه از سنگ حرم مطهر ساخته شده به‌عنوان تبرك و قدرداني از طرف حرم مطهر به اين بيمارستان تقديم مي‌كنيم.
در ادامه، سيد جعفر حسيني از خادمان حسينيه اميرالمؤمنين(ع) تهران كه در جريان اين اتفاق قرار داشت و به همراه زائران سمنانى به بارگاه علوي مشرف شده بود، اظهار كرد: كاركنان بيمارستان كوثر در شهر سمنان خادمان يكى از هيئت‌هاي شهر نجف را كه با پاي پياده عازم زيارت حرم حضرت رضا(ع) بوده و در نزديكي سمنان دچار سانحه رانندگي شده بود، از مرگ نجات دادند.
وي افزود: كاركنان بيمارستان كوثر سمنان اين زائر را به صورت افتخاري و رايگان درمان كردند و پس از بهبودي، من وي را براي بازگشت به نزد خانواده خود در عراق همراهي كردم.
خادم حسينيه اميرالمومنين(ع) در ادامه گفت: وقتي هديه تبركي آستان را به بيمارستان كوثر بردم، مسئولين شهر و اهالي و كاركنان بيمارستان از اين هديه متبركه علوي استقبال بي‌نظيري كردند و آن را افتخاري براي شهر و اين بيمارستان دانستند و امروز براي تشكر از خادمان و مسئولين آستان به نجف آمدند.


| شناسه مطلب: 61548




عتبات مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران