دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض

دیدار نماینده بِعثه عراق و رییس کمیته آموزش ستاد اربعین با آیت الله فیاض

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی نماینده بِعثه مقام معظم رهبری در عراق، حجت الاسلام و المسلمین احسانی نماینده بِعثه در نجف و حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین با آیت الله فیاص در نجف اشرف دیدار و در خصوص برگزاری مراسم با شگوه اربعین گفت وگو کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در اين ديدار با ابراز خشنودي از برگزاري مراسم با شكوه اربعين گذشته در فضاي امني برپا شد، ابراز اميدواري كرد امسال نيز با تمهيدات لازم زائران بتوانند از اين بزرگترين راهپيمايي معنوي جهان، بهره بيشتري را ببرند.
وي رفع برخي مشكلات از جمله حمل و نقل و اسكان زائران را ضروري دانست و گفت: امسال اميدواريم با اسيب شناسي سال گذشته و بررسي نقاط ضعف و قوت شاهد برپايي راهپيمايي با شكوه تر از سال قبل باشيم.
حجت الاسلام و المسلمين دكتر احمدي مدير آموزش بِعثه مقام معظم رهبري و مسوول كميته فرهنگي آموزشي ستاد اربعين در ادامه با ارائه گزارشي از برگزاري مراسم اربعين گذشته، برنامه هاي ستاد اربعين را براي برپايي راهپيمايي اربعين آتي تشريح كرد.
رييس كميته آموزشي ستاد اربعين با برشمردن تمهيدات وزارت كشور جمهوري اسلامي ايران گفت: آموزش زائران از جمله مهمترين مواردي است كه ستاد اربعين ايران در دستور كار قرار داده است.
آيت الله فياض نيز در اين ديدار مراسم اربعين را يكي از با شكوه ترين مراسم هاي مسلمانان توصيف كرد و گفت تدابير لازم براي زائران اباعبدالله الحسين بايد انديشيده شود تا به راحتي بتوانند راهپيمايي بزرگ اربعين را برپا كنند.
وي در عين حال از جمهوري اسلامي ايران براي همراهي زائران افغان قدرداني كرد و از مقامهاي عراقي خواست در خصوص صدور ويزا به زائران افغان كه قصد شركت در راهيپيمايي بزرگ اربعين را دارند، تسهيلاتي قائل شود.


| شناسه مطلب: 61563




مراجع تقليد عتبات



نظرات کاربران