آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت

آیت الله سیستانی پیروزی‌های ارتش عراق را در فلوجه تبریک گفت

مرجع عالیقدر شیعه بار دیگر بر ضرورت حفظ امنیت غیرنظامیان در درگیری میان نیروهای عراقی و تروریست‌ها تأکید کرد.

نماينده مرجعيت عالي عراق در نماز جمعه اين هفته كربلا، ضمن قدرداني از رزمندگاني كه در عمليات جاري فلوجه شركت دارند، خواستار حمايت و مراقبت از غير نظاميان و خانواده هايي شد كه گروه تروريستي داعش از آنان به عنوان سپر انساني استفاده مي كردند.
«شيخ احمد الصافي» ، نماينده آيت الله سيستاني روز جمعه، از نيروهايي كه در عمليات آزاد سازي فلوجه شركت دارند خواست، از بي گناهان و خانواده هايي كه از سوي گروه تروريستي داعش مورد سوء استفاده قرار داشته اند و از آنان به عنوان سپر انساني استفاده مي شد، حمايت كنند و به مشكلات آنها اهتمام بورزند.
به گزارش ايرنا، شيخ احمد الصافي ، در خطبه هاي نماز جمعه كربلا خطاب به رزمندگان گفت كه نجات انسان هاي بي گناه مهمتر از هدف قرار دادن دشمن است.
وي در بخشي از سخنان خود به گروه ها و مرداني كه در عمليات فلوجه شركت كرده اند، درود فرستاد و فداركاري هاي آنان را افتخار آميز توصيف كرد.
وي همچنين از دولت عراق و نهادهاي مسئول و متولي خواست ، به جانبازان و مجروحان و خانواده هاي شهداي جنگ عليه داعش و گروه هاي تروريستي و كمك به ساختن زندگي با كرامت براي آنان توجه ويژه داشته باشند.
نماينده مرجعيت عالي عراق ، با اشاره به حضور همه اقشار اعم از زن و مرد و پير و جوان در جنگ مقدس عليه تروريست هاي تكفيري كه با جان و چه با مالشان ايثار كرده اند، گفت ملت با صبر و استقامت خود در برابر تروريست ها حيرت جهانيان را بر انگيختند.
عمليات فلوجه اوايل هفته گذشته از چهار محور و با مشاركت نيروهاي الحشدالشعبي، ارتش، پليس و عشاير منطقه آغاز شد و پيشروي نيروها به سمت مركز شهر ادامه دارد.
فلوجه دومين شهر الانبار به فاصله 55 كيلومتري غرب بغداد ، از 30 ماه پيش در كنترل گروه تروريستي داعش قرار داشته است.


| شناسه مطلب: 61587




عراق



نظرات کاربران