ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات

ثبت نام عتبات دانشگاهیان از 10 خرداد در سایت لبیک تسهیل اعزام دانشگاهیان به عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد؛ از آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از روز10 خرداد ماه در سایت لبیک خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نشست خبري پانزدهمين دوره عتبات دانشگاهيان با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان،معاونين و مسئولين ستاد،خبرنگاران و اصحاب رسانه در ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدرضا فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ضمن ارائه گزارش اجمالي از چهاردهمين دوره عتبات دانشگاهيان گفت:چهاردهمين دوره عتبات دانشگاهيان از 5 بهمن سال 94 آغاز شد و تا 9 ارديبهشت ماه 95 ادامه يافت و در اين مقطع زماني بيش از 11800 نفر از دانشگاهيان سراسر كشور در قالب 280 كاروان به عتبات عاليات اعزام شدند.
وي افزود:با همكاري بعثه مقام معظم رهبري،سازمان حج و زيارت و شركت شمسا برنامه هاي مختلف مذهبي و فرهنگي از جمله زيارت ويژه در نجف شامل بازديد از بيت امام ره،كتابخانه آيت الله حكيم،مزار علامه اميني،برنامه نجف شناسي؛همايش احلي من العسل در كربلا،زيارت مزار حر و .. برگزار شد.
فقيهي گفت : در دوره قبل با همكاري بانك ملت 5 هزار نفر از دانشگاهيان وام قرض الحسنه يك ميليون توماني با كارمزد 4 درصد دريافت كردند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات ازاول مرداد ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام پانزدهمين مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از روز دوشنبه 10 لغايت 25 خرداد ماه در سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.ir انجام خواهد شد.قرعه كشي روز29 خرداد ماه انجام مي شود و برگزيدگان از سايت لبيك اعلام مي شوند.
وي خاطر نشان كرد: براي دانشجوياني كه به صورت هوايي به عتبات عاليات اعزام شوند وام قرض الحسنه يك ميليون و پانصد هزار توماني و براي زائريني كه به صورت زميني اعزام شوند همان وام يك ميليون توماني در نظر گرفته شده است كه بعد از نهايي شدن ثبت نام ، اين تسهيلات در اختيار زائرين دانشگاهي قرار خواهد گرفت.
فقيهي ادامه داد:اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از اول مرداد ماه آغاز و تا 8 آبان ماه ادامه خواهد يافت كه اعزام دانشجويان مصادف با ايام عرفه و محرم الحرام هم خواهد بود و در اين مدت بيش از 13 هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: با همكاري سازمان حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري و شركت شمسا هتل هاي مستقل براي زائرين دانشجو در شهرهاي مقدس نجف اشرف و كربلاي معلي در نظر گرفته شده است.
وي افزود:مهمترين ويژگي كاروان هاي عتبات دانشگاهيان جوان بودن، اخذ مجوز خروج از كشور توسط ستاد بدون وثيقه دانشجو، يكدست بودن كاروان ها از لحاظ سطح تحصيلات و برنامه هاي ويژه فرهنگي از قبل، حين و پس از سفر براي زائرين تدارك ديده شده است و در تلاشيم با اعزام خبرنگار، مداح و اعزام روحاني در هر كاروان، سفر معنوي خوبي را براي زائرين دانشجو رقم بزنيم.
فقيهي به برنامه هاي فرهنگي بعد از سفر هم اشاره كرد و گفت :تا دو سال بعد از سفر از طريق برگزاري همايش ها و جلسات بعد از سفر،اردوي زيارتي قم-جمكران، ارسال پيامك،ايميل،مجله زمزم و در شبكه هاي مجازي هم با زائرين دانشگاهي در ارتباط هستيم. به گفته وي اساتيد،دانشجويان متاهل،دانشجويان دختر،پسران دانشجو و كارمندان دانشگاه ها مي توانند جهت ثبت نام و اعزام به عتبات عاليات اقدام نمايند.
گفتني است زائرين 7 شب را در شهرهاي مقدس كشور عراق اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين خواهند پرداخت.همچنين در حد مقدور كاروان ها به شهر مقدس سامرا هم اعزام خواهند شد.


| شناسه مطلب: 61615




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران