ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود

ماموستا راستی:در آیین حج عزت و امنیت مسلمانان باید حفظ شود

امام جمعه موقت سنندج گفت: فریضه حج در شرایطی امکان اجرا خواهد داشت که کرامت، عزت و امنیت مسلمانان حفظ شود.

[factimage()] http://img7.irna.ir/1395/13950309/82092211/82092211-70758153.jpg [imagetitle()] [factimageend()]
ماموستا امين راستي روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اميدوارم روزي برسد كه عربستان سرعقل بيايند و براي تعالي جهان اسلام با مسلمانان ديگر همراه شوند.
وي افزود: عربستان در حوادث سال 94 با اشتباهات و غفلت هايي كه انجام داد موجب شد هزاران حاجي جان خود را از دست بدهند و اين غفلت براي جهان اسلام قابل پذيريش نيست.
امام جمعه موقت سنندج تصريح كرد: حج متعلق به يك فرد يا گروه و يا يك كشور خاص نيست بلكه متعلق به همه مسلمانان جهان است.
ماموستا راستي خاطرنشان كرد: بايد مناسك حج در نهايت امنيت و رفاه و با حفظ عزت و كرامت مسلمانان برگزار شود و كساني كه متولي برگزاري اين آيين هستند موظف به رعايت تمامي موازين هستند.
اين روحاني برجسته اهل سنت كشور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: توليت حرمين شريفين بايد در اختيار همه مسلمانان و حفظ امنيت حجاج در اولويت باشد.
امام جمعه موقت سنندج افزود: وضعيت و نيت باطني حكام آل سعود براي همه مسلمانان روشن است؛ آنان به عنوان مزدوران آمريكا و رژيم صهيونيستي دست به آشوب و ناامني در منطقه به ويژه در يمن، بحرين، سوريه و ساير كشورهاي اسلامي مي زنند.
ماموستا راستي اظهار داشت: اميدواريم روزي برسد كه حكام عربستان سعودي سرعقل بيايند و اسلامي و خدايي فكر كنند و بدانند كه صهيونيسم و آمريكا تا زماني پشتيبان آنان خواهند بود كه منافعشان محقق شود.


| شناسه مطلب: 61619




حج تمتع اهل‌ سنت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران