هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد

هنرمندی که آرزوی منبت کاری درهای حرم مطهر ائمه (ع) را دارد

منبت کار محمودآبادی تزئین درهای حرم مطهر ائمه معصومین(ع) در عتبات عالیات حتی در کسوت شاگردی را از آرزوهای قلبی خویش عنوان می کند و معتقد است که فعالیت با موضوعات قرآنی و ائمه اطهار(ع) نیازمند لطف الهی است.

محمد ابراهيم كثيري، هنرمند محمودآبادي، در گفتگو با خبرگزاري شبستان گفت: سه تابلو و دو لنگه در با مضامين كلام وحي را در نمايشگاه بين المللي قرآن در تهران به معرض ديد علاقه مندان گذاشته ام.
وي با اشاره به اينكه با سن 61 سال، 34 سال به فعاليت هنري اشتغال دارد، افزود: از پدر مرحوم خود كه از اساتيد و مشهور محمود آباد و استان بود، اين هنر را فرا گرفته است.
اين هنرمند قرآني اظهار كرد: چوب را يك موجود زنده، احساس مي كند و اينكه هر چوبي، لياقت كارهاي قرآني بر روي خود را ندارد چرا كه فعاليت با موضوعات قرآني و ائمه اطهار(عليهم السلام)، لياقت و لطف الهي را طلب مي كند.
اين هنرمند مازني درباره شركت در مسابقات و كسب عناوين، گفت: به حضور در مسابقات و نمايشگاه ها، تمايلي ندارم و با اهتمام به تلف نكردن وقت، اين فرصت ها را براي نسل هاي آينده، استفاده مي نمايم.
وي درباره آرزوي خود، اظهار كرد: اساتيدي براي ساخت و تزيين درهاي عتبات عاليات، مشغول هستند كه ضمن طلب دعاي خير براي آنها، آرزوي قبول نمودن خود به عنوان يك شاگرد در نزد اساتيد در سر مي پرورانم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران