همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند

همه مسلمانان باید نسبت به قدس ، مکه و مدینه حساس باشند

آیت الله نوری همدانی بر ضرورت تقویت روحیه ایثار و شهات برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف تاکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله نوري همداني عصر ديروز در ديدار رئيس ستاد انتفاضه قدس و اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با بيان اهميت فرهنگ ايثار و شهادت و جهاد در فرهنگ اسلامي براي مقابله با دشمنان افزود: اينكه ايران اسلامي درحاشيه امني قرار گرفته مرهون مجاهدت هاي فرزندان اين مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس است.
آيت الله نوري همداني با بيان اينكه قدس و مسجدالاقصي متعلق به همه جهان اسلام و مسلمانان است افزود: براي مقابله با زياده خواهي هاي رژيم صهيونيستي و جلوگيري از نفوذ و افزايش قدرت اين رژيم بايد فرهنگ ايثار و شهادت در جهان اسلام تقويت و گسترش يابد.
وي با انتقاد شديد از ارتباط يك كشور اسلامي (تركيه) با رژيم صهيونيستي گفت: اين ارتباط بيانگر به رسميت شناختن اين رژيم منحوس و سستي مسلمانان است.
آيت الله نوري همداني با تاكيد بر اينكه بايد همه مسلمانان نسبت به موضوعات ديني ازقبيل قدس ، مكه و مدينه حساسيت نشان دهند افزود: اينكه رژيم صهيونيستي درب مسجدالاقصي را به روي مسلمانان مي بندد نشان از افول بوجودآمده در برخورد قاطع با اين رژيم است و بايد مسلمانان و مجاهدين برخوردي مناسب با اين رژيم داشته باشند.
وي افزود: كشوري كه با اسرائيل و آمريكا دوستي دارد و در برابر آنها گردن خم ميكند كشور مسلمان نيست.
اين مرجع تقليد افزود: در انتفاضه سوم مردم فلسطين بايد با صراحت و شجاعت بيشتر به مبارزه با رژيم صهيونيستي بپردازند كه اين غده سرطاني كه مانع رفاه و آسايش منطقه است از بين برود.
رمضان شريف رئيس ستاد انتفاضه قدس هم در اين ديدار با بيان اينكه در هياهوي بوجود آمده در منطقه كه بدست گروههاي تكفيري ايجاد شده است دشمنان و برخي كشورهاي منطقه بدنبال به حاشيه راندن موضوع فلسطين بوده اند گفت: با شكل گيري انتفاضه مردم فلسطين بر مبناي مفاهيم ديني و فرهنگ قرآني حاشيه امني كه اسرائيل بدنبال آن بود از بين رفته است.
وي ادامه داد در اين انتفاضه جديد و با تقويت روحيه ايثار و شهادت در بين فلسطينيان تاكنون دويست و هشتاد شهيد و هزاران مجروح و زنداني در راه آزادسازي قدس شريف تقديم شده است.




نظرات کاربران