آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر

آخرین نماز جمعه ماه رمضان در خانه خدا و مسجدپیامبر(ص) +تصاویر

آخرین نماز جمعه حرمین شریفین با حضور بیش از یک میلیون زائر و عمره گزار برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، رسانه‌هاي عربستان اعلام كردند: بيش از يك ميليون نمازگزار آخرين نماز جمعه ماه رمضان را در حرمين شريفين اقامه كردند.
اين گزارش مي افزايد: دستگاههاي ذيربط هم تلاشهاي خود را براي آماده كردن حرم و صحنهاي اطراف و راههاي منتهي به آن افزايش دادند.
فرمانده يگان نيروهاي ويژه مسجدالحرام اعلام كرد: طرحهاي امنيتي در مسجدالحرام با هماهنگي تمام دستگاههاي ذيربط در جريان آخرين نماز جمعه ماه رمضان با موفقيت اجرا شد.
گفتني است، مقامات عربستان تا كنون در خصوص محاكمه و مجازات دو تن از افراد پليس خود كه در فرودگاه جده اقدام به آزار و اذيت يك نوجوان ايراني كرده اند، اقدامي انجام نداده اند. شايان ذكر است كه در اثر همين رويداد تلخ و ناگوار بود كه سفر حجاج عمره گذار ايراني تا كنون متوقف مانده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران