دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات

دعوت سید عمار حکیم از آیت الله سبحانی برای سفر به عتبات عالیات

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق از آیت‌ الله سبحانی دعوت کرد تا به عتبات عالیات برای زیارت مرقد مطهر ائمه اطهار(ع) سفر نماید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني، حجت الاسلام سيد عمار حكيم عصر يكشنبه در ادامه ديدارهاي خود با مراجع تقليد با حضور در مدرسه امام صادق(ع) با آيت الله العظمي جعفر سبحاني از مراجع تقليد ديدار و گفتگو كرد.
رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق در اين ديدار كه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، گزارشي از آخرين تحولات كشور عراق را ارائه كرد.
وي عزم كشور عراق در نابودي داعش و گروه‌هاي تكفيري را راسخ برشمرد و عنوان كرد: نيروهاي نظامي عراق با كمك نيروهاي مردمي تلاش خود را در راستاي آزادسازي استان‌هاي اشغالي توسط نيروهاي تكفيري به كار خواهند بست.
سيد عمار حكيم در اين ديدار از آيت الله سبحاني دعوت كرد تا به عتبات عاليات براي زيارت مرقد مطهر ائمه اطهار(ع) سفر نمايند كه آيت الله سبحاني نيز در پاسخ به اين دعوت ابراز داشت كه اميدواريم هر چه زودتر امنيت كامل در كشور عراق برقرار شود و زمينه تشرف شيعيان هر چه آسان‌تر و در امنيت كامل محقق شود.




نظرات کاربران