جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید بِعثه رهبری در نجف برگزار شد

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام احسانی تقدیر و حجت‌الاسلام علم‌الهدی به عنوان مسئول بِعثه مقام معظم رهبری در نجف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، جلسه تكريم و معارفه نماينده دفتر بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف برگزار شد.
اين جلسه با حضور نماينده مقام معظم رهبري در عراق، مسئولان شمسا و سازمان حج و زيارت در عراق، سركنسولگري ايران در نجف، مسئولان بعثه مقام معظم رهبري و مديران و خدمتگزاران زائران در نجف اشرف برگزار شد.
در اين مراسم از زحمات حجت الاسلام احساني تقدير و حجت‌الاسلام علم‌الهدي به عنوان مسئول بعثه مقام معظم رهبري در نجف معرفي شد.
حجت‌الاسلام و المسلمين نجفي روحاني مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق، دراين مراسم گفت: در هر كاري دو عامل رمز موفقيت و پيروزي است. اول بايد «جهادي» كار كرد و نه اداري محض، دوم بايد «مخلصانه» عمل كرد. در آيه «والذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا» خداوند وعده قطعي داده است به كساني كه مخلصانه تلاش كنند، هدايت و نور و بركات كافي عنايت خواهد كرد.
وي افزود: حجت الاسلام احساني بيشتر از يكسال در نجف اشرف زحمت كشيد. اين مراسم توديع ايشان نيست چون برنامه بعثه طوري تنظيم شده است كه افراد خدوم بصورت گردشي در اعتاب مقدسه، خدمتگزار زائران باشند. حجت الاسلام احساني شخصي فاضل، متعهد، ساده زيست و متواضع و از نظر كاري داراي دو ويژگي تلاش جهادي گونه توام با اخلاص است و از نجف به كاظمين منتقل خواهد شد تا زائرين از تجربيات گرانقدر ايشان بعنوان مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين بهره مند شوند.
نجفي روحاني تصريح كرد: حجت الاسلام علم‌الهدي نيز از روحانيون باسابقه و داراي توان و انگيزه بسيار ارزشمندي است كه سالها با عنوان هاي گوناگون در بعثه مقام معظم رهبري در عربستان و نيز در عتبات فعاليت كرده است و امروز بعنوان مسئول دفتر مقام معظم رهبري در نجف منصوب مي‌شود.
وي افزود: حجت الاسلام علم الهدي شخصي فاضل، اخلاقي و متعهد است و اميدواريم در اين سنگر با همكاري صميمانه همه نهاهاي مرتبط رسالت خطير خود را به نحو احسن انجام دهد.
مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عراق تاكيد كرد: بعثه در عراق خود را يار و ياور همه دستگاه‌ها و نهادهايي مي‌داند كه مشغول خدمتگزاري به زائران هستند. همچنين بهترين ياور نماينده سياسي جمهوري اسلامي يعني كنسولگري است كه پرچم‌ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در كشور عراق بدست گرفته است.
در ادامه اين مراسم آقاي ساداتي‌فر كنسول كشورمان در نجف درسخناني اظهار داشت: بايد از مجموعه بعثه مقام معظم رهبري تشكر كنم كه حركت منسجم و يكپارچه‌اي را با كنسولگري داشتند. در اين دوره شاهد خدمات و تلاش‌هاي آقاي احساني بوديم كه به بركت اميرالمومنين علي(عليه السلام) اتفاقات خوبي براي زائران رقم خورد.
وي افزود: در عراق پيكره واحدي از مسئولان و مديران خدمتگزار جمهوري اسلامي در حال فعاليت اند و همگي براي خدمت به زائران اعتاب مقدسه اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام) تلاش مي‌كنند.
حجت‌الاسلام احساني مسئول سابق بعثه مقام معظم رهبري در نجف نيز در اين مراسم به همكاري كنسولگري جمهوري اسلامي ايران با اين دفتر اشاره كرد وبراي حجت‌الاسلام علم‌الهدي در مسير خدمت به زائران علوي آرزوي توفيق نمود.
حجت‌الاسلام علم‌الهدي مسئول جديد بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف‌ هم در سخناني از همه مسئولان و مديران خواست تا وي را براي خدمتگزاري به زائران آستان اميرالمومنين علي(عليه السلام) ياري كنند.




نظرات کاربران