موج بازداشت های گسترده در قدس موج بازداشت های گسترده در قدس موج بازداشت های گسترده در قدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موج بازداشت های گسترده در قدس موج بازداشت های گسترده در قدس موج بازداشت های گسترده در قدس موج بازداشت های گسترده در قدس موج بازداشت های گسترده در قدس

موج بازداشت های گسترده در قدس

نیروهای اشغالگر اسرائیلی، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ شهروند فلسطینی را در محله سلوان در جنوب مسجد الاقصی بازداشت و ۵ نفر دیگر را احضار کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،نيروهاي اشغالگر اسرائيلي صبح امروز چهارشنبه 26 شهروند فلسطيني را در محله سلوان در جنوب مسجد الاقصي بازداشت و 5 نفر ديگر را احضار كردند.
منابع محلي و شهروندان قدس مي گويند پيش از آغاز بازداشت ها و تخريب هاي امروز، يك فروند بالگرد اسرائيلي بر فراز منطقه به پرواز درآمد و پس از آن بود كه نيروهاي اشغالگر به همراه عناصر اطلاعاتي و سگ هاي وحشي افراد زيادي را بازداشت كردند.
در اين راستا و در جريان حمله نيروهاي اشغالگر به منازل فلسطينيان، درگيري هايي كلامي نيز ميان اهالي برخي از منازل با اين نيروها رخ داد كه نيروهاي اشغالگر پس از آن به هتك حرمت و بي احترامي به اهالي اين منازل پرداختند.
شاهدان عيني مي گويند مغازه ها و اماكن تجاري نيز از اين حملات در امان نبود.


| شناسه مطلب: 62501




قدس فلسطين



نظرات کاربران