مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود

مشهد با تکمیل 80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای پایتختی فرهنگی جهان اسلام آماده می شود

80 پروژه عمرانی و فرهنگی برای آماده سازی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تا پیش از آغاز سال 2017 میلادی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار خراسان رضوي گفت: 80 پروژه عمراني و فرهنگي تا 4 ماه آينده تكميل مي شود و براي آماده سازي مشهد به عنوان پايتخت فرهنگي جهان اسلام تا پيش از آغاز سال 2017 ميلادي به بهره برداري مي رسد.
محمد مقدوري افزود: در مجموع 238 پروژه عمراني و فرهنگي براي آماده سازي مشهد 2017 تعريف شده است كه كل اعتبار مورد نياز آن 19 هزار و 623 ميليارد و 280 ميليون ريال است و از اين تعداد 116 پروژه با مجموع اعتبار 482 ميليارد و 780 ميليون ريال مربوط به فعاليتها و اقدامات فرهنگي است.
وي گفت: 107 پروژه ديگر نيز عمراني و در بخشهاي شهرسازي، ميراث فرهنگي و گردشگري است كه كل اعتبارمورد نياز آن 16 هزار و 797 ميليارد و 90 ميليون ريال مي باشد.
وي افزود: 15 پروژه از حجم قابل توجه طرحها و برنامه هايي كه شهرداري مشهد براي اين امر تدارك ديده در قالب پروژه هاي عمراني استان مصوب شده و بودجه دو هزار و 327 ميليارد ريالي آن از اعتبارات دولتي تامين مي شود.
آيسسكو (ISESCO) سازمان علمي، فرهنگي و آموزشي وابسته به سازمان كنفرانس اسلامي با عضويت 57 كشور اسلامي، كلان شهر مذهبي مشهد را براي سال 2017 ميلادي (1396) به عنوان پايتخت فرهنگي جهان اسلام در آسيا انتخاب كرده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران