کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس

کربلا در شب میلاد کریمه اهل بیت(ع)+عکس

زائران با حضور در کربلا و بین الحرمین میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) را به سالار شهیدان و قمر بنی هاشم تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، شب گذشته كربلا و بين الحرمين مملو از زائران عاشقي بود كه از كشورهاي مختلف و شهرهاي عراق خود را به كربلا رسانده بودند تا ميلا حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) را به امام حسين(عليه السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(عليه السلام) تبريك بگويند.
در بين الحرمين زائران كشورهاي مختلف به صورت دسته جمعي متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم خود به دعا پرداخته و خدا را شاكر بودند كه در چنين شب مباركي كربلايي شده اند.
هرچند كربلا اين روزها گرم ترين روزها و شبهاي خود را سپري مي كند، اما اين امر مانع از حضور زائران در حرم مطهر امام حسين(عليه السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(عليه السلام) نشده بود.


| شناسه مطلب: 62606




حضرت معصومه كربلا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران