اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین

اعزام ۵۰۰ خبرنگار به راهپیمایی اربعین

مسئول بسیج رسانه با بیان اینکه قرارگاه رسانه‌ای در ایلام و خرمشهر به منظور خدمات به اصحاب رسانه که از جاده‌های این استان‌ها عبور می‌کنند راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این قرارگاه خدمات اینترنتی و استودیو برای ارتباط مستقیم با ماهواره وجود دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مسعود بصيري در درباره اقدامات و برنامه‌هاي ويژه براي اهالي رسانه جهت راهپيمايي اربعين حسيني گفت: طبق سنوات گذشته كه نشان داده‌ايم راهپيمايي اربعين يكي از موضوعات مهم براي بسيج رسانه است و تسهيلاتي را جهت اعزام خبرنگاران و اصحاب رسانه قائل شده‌ايم قرار است در سال جاري نيز حمايت را ادامه دهيم.
وي با بيان اينكه بسيج رسانه براي راهپيمايي اربعين در قالب اعزام كاروان‌هاي مختلف و تسهيل اعزام آنان به عراق اقدامات ويژه‌اي را در نظر دارد، افزود: اعزام خبرنگاران جهت پوشش مراسم اربعين حسيني و همچنين توليد محصولات فرهنگي بر روي نرم‌افزار «سلام» بخشي از برنامه‌هاي ويژه بسيج رسانه است.
مسئول بسيج رسانه خاطرنشان كرد: سال گذشته ستاد مركزي بسيج رسانه 200 خبرنگار را از رسانه‌هاي مختلف براي پوشش مراسم راهپيمايي اربعين به عراق اعزام كرد و تسهيلاتي را نيز براي آنان فراهم آورد ضمن اينكه در سال 93 نيز 160 خبرنگار در مراسم اربعين حضور داشتند.
وي تأكيد كرد: برنامه‌ريزي ستاد مركزي بسيج رسانه اعزام و ارائه تسهيلات براي 500 خبرنگار جهت اربعين حسيني است كه در اين راه قرار است اولويت خاصي را براي عكاسان خبري در نظر بگيريم.
بصيري افزود: قرار است امكانات اينترنتي خاصي نيز براي افرادي كه در طول مسير خانواده خود را گم كرده‌اند فراهم شود.
مسئول بسيج رسانه با اشاره برگزاري مسابقه عكاسي ويژه اربعين در سال گذشته خاطرنشان كرد: سال 94 بيش از 12 هزار اثر به دبيرخانه مسابقه ارسال شد كه قرار است در سال جاري نيز اين مسابقه برگزار و به 100 اثر برگزيده جوايزي اهدا شود.
وي گفت: ستاد بسيج رسانه در نظر دارد قرارگاه رسانه‌اي ويژه‌اي را در شهر ايلام به منظور خدمات به خبرنگاراني كه از جاده‌هاي اين استان عبور مي‌كنند ارائه دهد ضمن اينكه در اين قرارگاه ارائه خدمات اينترنتي و استوديوي اختصاصي براي ارتباط مستقيم با ماهواره در نظر گرفته شده است. همچنين در نظر داريم چنين خدماتي را نيز در خرمشهر براي اهالي رسانه فراهم كنيم.
مسئول بسيج رسانه درباره ارائه تسهيلات ويژه به اهالي رسانه خارج از ايام اربعين جهت اعزام به عتبات عاليات گفت: براي خبرنگاران تسهيلات ويژه‌اي نظير وام و انجام هماهنگي‌هاي لازم جهت سفر زيارتي به عتبات عاليات در نظر گرفته‌ايم.
وي با بيان اينكه بسيج رسانه براي اربعين سال 95 تعدادي پوستر ويژه زائريني كه كوله با خود حمل مي‌كنند تهيه كرده است، گفت: اين پوسترها حاوي مطالب و احاديثي از امام حسين (ع) درباره سبك زندگي اسلامي، تأمين معاش و برخورد با مردم آماده شده كه بر روي كوله‌پشتي و سينه‌هاي زائران نصب خواهد شد.




نظرات کاربران