آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است

آیت الله قبلان: حج، مدرسه ای برای تربیت روحی مسلمانان است

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان گفت: حج مدرسه ای برای تربیت و آمادگی روحی مسلمین است ؛ چراکه روح همکاری را بین مسلمانان تقویت می کند و آن ها را همچون یک جسم واحد و یکپارچه می سازد که در راه خیر و اصلاح تلاش و همکاری می کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله عبد الامير قبلان نايب رئيس مجلس اعلاي اسلامي شيعيان لبنان در ديدار با شيخ حسن شريفه رئيس بعثه حج مجلس اعلاي اسلامي شيعيان و دبيركل اوقاف و هيئت همراه گفت: حج مدرسه اي براي تربيت و آمادگي روحي مسلمين است ؛ چراكه روح همكاري را بين مسلمانان تقويت مي كند و آن ها را همچون يك جسم واحد و يكپارچه مي سازد كه در راه خير و اصلاح تلاش و همكاري مي كنند.
وي براي اعضاي بعثه لبنان طلب توفيق كرد و از آن ها خواست حجاج لبناني را مورد توجه قرار دهند و مسائل ديني و احكام شرعي را به دقت شرح دهند تا مناسك حق به صورت صحيح انجام گيرد.
آيت الله قبلان از اين هيئت خواست تا براي مؤمنين دعا كنند تا خداوند گره از كار آن ها بگشايد و فرجش را برساند. حجاج به درگاه الهي دعا و تضرع كنند تا جان و اوطان مسلمانان را حفظ كند و بلا و مصيبت را از آنان دور گرداند تا صلح و امنيت و استقرار برقرار شود.
اين هيئت به نوبه خود شرحي از برنامه بعثه براي ايام حج براي آيت الله قبلان بيان كرد.


| شناسه مطلب: 63202




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران