موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد موشن گرافیک  از منا تا صنعا  برگزیده جشنواره بیت عقیق شد

موشن گرافیک از منا تا صنعا برگزیده جشنواره بیت عقیق شد

موشن گرافیک ازمنا تا صنعا درجشنواره فرهنگی، هنری بیت عقیق حائز رتبه دوم بخش چند رسانه ای و موشن گرافیک شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، درمراسم ويژه اي ازبرگزيدگان فراخوان بين المللي اسلامي معراج با عنوان "بيت عتيق بزرگداشت شهداي‌ منا" درحوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي تجليل شد .
دراين آيين 24 اثر برگزيده در زمينه هاي ادبي، هنري، چند رسانه اي و پژوهشي معرفي و از پديدآورندگان آنان تقدير بعمل آمد.
پويش مردمي بيت عتيق با محوريت فاجعه منا و حادثه مسجدالحرام با فراخوان عمومي از چهار ماه پيش آغاز و در اين مدت 900 اثر در زمينه هاي مختلف به دبيرخانه پويش ارسال شد.
دراين آيين، موشن گرافيك "از منا تا صنعا" بعنوان رتبه دوم برگزيدگان بخش چندرسانه اي و موشن گرافيك جشنواره فرهنگي، هنري بيت عقيق معرفي شد.
طراحي گرافيك حركت يا موشن گرافيك يا گرافيك متحرك زير مجموعه اي از طراحي گرافيك است كه قوانين طراحي گرافيك را در يك محيط فيلم سازي يا يك محيط توليد تلويزيوني يا ديگر وسايل ديداري درحال تحول موقت، از طريق به كاربردن انيميشن يا تكنيك هاي سينمايي، به كار مي برد.
به گزارش روابط عمومي اين جشنواره، موشن گرافيك 'از منا تا صنعا' توسط اداره هنرهاي رقومي مركز تخصصي فرهنگي سازمان بسيج به توليد رسيده است.
موشن گرافيك 'ازمنا تا صنعا' روايتگر بي كفايتي آل سعود در كليد داري حرم امن الهي و همچنين نسل كشي مردم يمن توسط اين رژيم جنايتكار را به تصوير مي كشد.
برپايه اين گزارش انيميشن سينمايي "ناسور" به كارگرداني كيانوش دالوند و تهيه‌كنندگي مشترك محمد حسين قاسمي و داريوش دالوند نيز در دهمين جشنواره و بازار بين‌المللي غدير "رسانه‌‌هاي جهان اسلام" حضور دارد.
اين انيميشن سينمايي كه با محتواي مذهبي و تاريخي در ماه‌هاي محرم و صفر در سينماهاي كشور اكران خواهد شد در بخش مسابقه و بازار جشنواره غدير كه با حضور فعالان رسانه‌اي و سينمايي از كشورهاي جهان اسلام در استان نجف كشور عراق برگزار مي‌شود، حضور دارد.
"ناسور" روايت زندگي عبيدالله بن حر جعفي يكي از كوفياني است كه از امام حسين (ع) دعوت كرده است تا به كوفه بيايند و زماني كه مي‌شنود سپاه امام به كوفه نزديك شده است، از اين شهر خارج مي‌شود تا با ايشان روبه رو نشود، اما از بد حادثه به صورت كاملا ناگهاني با ايشان روبه رو شده و مجبور مي‌شود تا دست رد به سينه امام بزند. از سوي ديگر نيز واقعه كربلا بخش اعظمي از داستان "ناسور" را در بر مي‌گيرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران