عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین

عزاداری باشکوه موکب ایرانیان در بین الحرمین

زایران ایرانی با حضور در موکب امام رضا علیه السلام، عزاداری منسجم و باشکوهی را در کربلای معلی به نمایش گذاشتند و در رثای سرور و سالار شهیدان حضرت سید الشهدا علیه السلام و یاران با وفایش بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، صدها زائر ايراني موكب امام رضا عليه السلام جلوه هايي از ارادت ايرانيان به امام حسين عليه السلام را به نمايش گذاشتند.
زايران ايراني بعد از شركت در نماز جماعت صبح در بارگاه سيد و سالار شهيدان، زيارت عاشورا را قرائت كرده و سپس با مرثيه خواني حجت الاسلام ثمري و مداحي سيد علي سادات رضوي، سينه زنان و پرشور وارد بين الحرمين شده و در بين الحرمين به عزاداري پرداختند.
زايران ايراني با نواي مداحان اهل بيت عصمت و طهارت عليه السلام در بين الحرمين بر سر و سينه زدند و با ورود به حرم حضرت ابوالفضل عليه السلام در جوار بارگاه ايشان عزاداري كردند.
پيشاپيشِ دسته عزاداري ايرانيان، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق و سركنسول جمهوري اسلامي در كربلا به عنوان هيات امناء موكب امام رضا عليه السلام حضور داشتند.
همچنين انتظامات اين دسته عزاداري بر عهده دانشجويان علاقمندي بود كه در قالب كاروان هاي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در كربلاي معلي حضور داشتند كه با هدايت رضا همداني نماينده ستاد عتبات دانشگاهيان به نحو احسن مسئوليت خود به انجام رساندند.


| شناسه مطلب: 63846




موكب ايرانيان



نظرات کاربران