عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی

عزاداری منسجم موکب ایرانیان در بین الحرمین در تاسوعای حسینی

زایران ایرانی در تاسوعای حسینی با حضور در موکب امام رضا (ع)، عزاداری باشکوهی را در کربلای معلی به نمایش گذاشتند و در رثای حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش بر سر و سینه زدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، صدها زائر ايراني در تاسوعاي حسيني همانند سه روز گذشته در قالب موكب امام رضا (ع) ارادت و علاقه ملت ايران به امام حسين و حضرت عباس (عليهم السلام) و ياران با وفايش را به نمايش گذاشتند.
زايران ايراني بعد از شركت در نماز جماعت صبح در بارگاه سيد و سالار شهيدان، زيارت عاشورا را قرائت كرده و سپس با مرثيه خواني حجت الاسلام ثمري و مداحي سيد علي سادات رضوي، سينه زنان و پرشور وارد بين الحرمين شده و در بين الحرمين به عزاداري پرداختند.
در ادامه مراسم، زايران ايراني با نواي مداحان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در بين الحرمين بر سر و سينه زدند و با ورود به حرم حضرت ابوالفضل (ع) در جوار بارگاه ايشان عزاداري كردند.
پيشاپيشِ دسته عزاداري ايرانيان، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق، سركنسول جمهوري اسلامي در كربلا و مدير ستاد عمليات شمسا در عراق به عنوان هيات امناء موكب امام رضا (ع) حضور داشتند.
همچنين انتظامات و هدايت اين دسته عزاداري بر عهده دانشجويان مشتاقي بود كه در قالب كاروان هاي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در كربلاي معلي حضور داشتند.




نظرات کاربران