مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود

مصر: منابع اقتصادی و فکری تروریسم خشکانده شود

وزیر اوقاف مصر گفت: باید تلاش کنیم تمام منابع مالی، اقتصادی، فکری، دینی و لجستیکی تروریسم را از بین ببریم و برای نابودی تمام عناصر داعش و حامیان آنها اقدامی قاطع انحام دهیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر در بيانيه اي رسمي اعلام كرد: تروريسم با تكيه بر حاميان خود به فعاليت ادامه مي دهد و براي از بين بردن تروريسم بايد منابع حامي آنها شناخته شود.
وي افزود: بايد تلاش كنيم تمام منابع مالي، اقتصادي، فكري، ديني و لجستيكي تروريسم را از بين ببريم و براي نابودي تمام عناصر داعش و حاميان آنها اقدامي قاطع انجام دهيم.
مختار جمعه خاطر نشان كرد: تروريسم خطري است كه همه ما را تهديد مي كند و از اين رو لازم است همه در يك جبهه متحد در برابر آنها بايستيم و آنها را ريشه كن سازيم.


| شناسه مطلب: 63978




وهابيت مصر



نظرات کاربران