غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز

غرفه شهدای منا در نمایشگاه کتاب تبریز

موسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با 112 عنوان کتاب در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز حضور پیدا کرده است.

موسسه فرهنگي و هنري مشعر وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت با 112 عنوان كتاب در چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز حضور پيدا كرده است.
موسسه فرهنگي هنري مشعر، ناشر برتر در حوزه حج وزيارت است كه با 112 عنوان كتاب در حوزه‌هاي تاريخي، اعتقادي، مناسك، ادعيه و زيارت، آموزشي، مهدويت و شيعه شناسي در اين نمايشگاه حضوري فعال دارد.
همچنين در اين نمايشگاه چندين عنوان كتاب به زبان‌هاي عربي، انگليسي، اردو و تركي استانبولي عرضه و تصاويري از مكه مكرمه، مدينه منوره، عتبات عاليات و سوريه به نمايش گذاشته شده است.
شايان ذكر است، علاقه‌مندان مي‌توانند براي دريافت و همچنين ديدن توليدات اين موسسه به نمايشگاه كتاب، واقع در محل نمايشگاه بين المللي تبريز، سالن شهريار،مراجعه كنند.




نظرات کاربران