دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد

دفتر کنسولگری عراق در تبریز فعالیت خود را آغاز کرد

بر اساس آخرین آمار 14 هزار و 500 نفر از مردم استان آذربایجان شرقی برای زیارت امام حسین(ع) در اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در تبريز، معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي با حضور در محل استقرار نمايندگان سفارت عراق در تبريز، از روند صدور رواديد زايران اربعين حسيني بازديد كرد.
سعيد شبستري در حاشيه اين بازديد از مشتاقان زيارت عتبات عاليات در ايام اربعين خواست براي سهولت و تسريع در صدور رواديد، ثبت‌نام خود را در سامانه سماح به روزهاي پاياني موكول نكنند و از مراجعه حضوري به دفتر نمايندگي سفارت عراق نيز خودداري كنند.
وي از حضور شش نفر از نمايندگان سفارت عراق در تبريز براي صدور رواديد به زايران اربعين حسيني در استان‌هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل خبر داد و گفت: هيچ مشكلي در روند صدور رواديد وجود ندارد و شرايط نسبت به سال گذشته بهتر شده است.
شبستري تصريح كرد: تمامي اقدامات لازم براي اخذ رواديد از طريق سايت سماح امكان‌پذير است و متقاضيان سفر به كربلا مي‌توانند با مراجعه به اين سايت، از صدور يا عدم صدور رواديد خود اطلاع كسب كنند.
معاون استاندار آذربايجان شرقي همچنين با اشاره به ماموريت اين استان براي استقرار موكب خدمت‌رساني به زايران اربعين در مرز مهران، گفت: خوشبختانه امكانات لازم در اين زمينه فراهم شده است و مسوولان استان آماده ارايه خدمات شايسته و در شان زايران اباعبدالله الحسين(ع) هستند.
روحي ملكي، مدير دفتر حج و زيارت آذربايجان شرقي نيز در اين بازديد با ارايه گزارشي از آخرين وضعيت ثبت‌نام زايران اربعين حسيني در سامانه سماح، گفت: بر اساس آخرين آمار 14 هزار و 500 نفر از مردم استان براي زيارت امام حسين(ع) در اربعين ثبت‌نام كرده‌اند.




نظرات کاربران