رادیو اربعین آغاز به کار کرد رادیو اربعین آغاز به کار کرد رادیو اربعین آغاز به کار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رادیو اربعین آغاز به کار کرد رادیو اربعین آغاز به کار کرد رادیو اربعین آغاز به کار کرد رادیو اربعین آغاز به کار کرد رادیو اربعین آغاز به کار کرد

رادیو اربعین آغاز به کار کرد

شبکه رادیویی اربعین از شنبه اول آبان ماه آغاز به کار کرده و در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور قابل دریافت است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در آستانه آغاز به كار راديو اربعين طول موج هاي اين شبكه براي استفاده عاشقان و زائران حسيني (ع)در سراسر كشور و به تفكيك استاني اعلام شد.
علاوه بر طول موج هاي اعلام شده در تمام نقاط جهان كه امكان دسترسي به شبكه اينترنت وجود داشته باشد ، با استفاده از اپليكيشن تلفن همراه راديو كه از طريق نشاني www.iranseda.ir قابل دسترس است ، امكان شنيدن اين شبكه و همچنين تمامي شبكه هاي راديويي وجود دارد.
علاوه بر روش هاي دسترسي اعلام شده، امكان دريافت راديو اربعين و همچنين ساير شبكه هاي راديويي معاونت صداي جمهوري اسلامي ايران از طريق سايت شبكه هاي راديويي و گيرنده هاي ديجيتالي نيز امكان پذير است.
خاطر نشان مي شود راديو اربعين به صورت شبانه روزي از روز شنبه اول آبان مصادف با 20 محرم به صورت رسمي كار خود را آغاز مي كند و پايان ماه صفر، (دهم آذرماه) به كار خود پايان مي دهد. اين شبكه در نجف اشرف روي موج اف ام رديف 9/91 مگاهرتز و در كربلاي معلي روي موج اف ام رديف 9/90 مگاهرتز قابل دريافت است. همچنين مخاطبان مي توانند براي تعامل بيشتر با شماره 3000955 با اين شبكه در ارتباط باشند.


| شناسه مطلب: 64095




اربعين



نظرات کاربران