توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک

توصیه پلیس به زائران اربعین+اینفوگرافیک

رئیس پلیس استان ایلام گفت: زائران تا زمان باقی است گذرنامه و ویزا بگیرند.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به برخي شايعات در خصوص دريافت رواديد با هزينه كمتر گفت: رواديد كه حق اقامت يك فرد در كشور ميزبان است صرفاً از طريق دفاتر حج و زيارت در كنسولگري هاي عراق در داخل كشور صادر مي شود و هزينه آن نيز مشخص است. سردار نور علي ياري، اظهار داشت: داوطلبان به حضور در همايش بزرگ اربعين بايد در اين فرصت باقي مانده نسبت به اخذ گذرنامه و رواديد و ساير مجوزهاي لازم اقدام و خود را آماده شركت در بزرگترين تجمع مسلمانان كنند.
وي با تأكيد بر اينكه تا اين لحظه هيچ تغييري در هزينه رواديد اعلام نشده است از مردم خواست براي دريافت رواديد به مراكز و منابع رسمي مراجعه كنند.
سردار ياري در ادامه به هماهنگي هاي بين استاني پليس براي تأمين امنيت تردد زائران اشاره كرد و گفت: طي نشستي كه با فرمانده انتظامي استان كرمانشاه داشتيم برلزوم تأمين امنيت ترافيكي زائران در مسيرهاي منتهي به جاده هاي استان توسط استان هاي همجوار تأكيد شد.
وي ياد آور شد: در اربعين امسال از تردد اتباع خارجي در مرز مهران جلوگيري خواهد شد و تردد اين افراد صرفا از طريق مرزهاي خوزستان انجام مي شود.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه محل استقرار ايستگاه هاي پليس در ابتداي ورود به استان تا پايانه مرزي مهران جانمايي شده است ،گفت: پليس به تدريج تجهيزات و نيروهاي مورد نياز را در مسير تردد زائران و شهرستان مهران مستقر خواهد كرد و تمامي نيازهاي زائران براي اربعين تدارك ديده شده و جاي هيچ نگراني نيست.


| شناسه مطلب: 64136




اربعين



نظرات کاربران