حمله تروریستی به زائران در سامرا حمله تروریستی به زائران در سامرا حمله تروریستی به زائران در سامرا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله تروریستی به زائران در سامرا حمله تروریستی به زائران در سامرا حمله تروریستی به زائران در سامرا حمله تروریستی به زائران در سامرا حمله تروریستی به زائران در سامرا

حمله تروریستی به زائران در سامرا

مسئولان عتبه امامین عسکرین (ع) از شهادت بیش از 10 زائر در انفجار تروریستی سامرا و 30 زخمی خبر دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از منابع رسانه هاي عراق، مسئولان عتبه امامين عسكرين(ع) اعلام كردند: ابتدا يك خودرو بمب گذاري شده در پايانه مسافري مربوط به زائران در سامرا منفجر شد و زماني كه مردم به سمت محل انفجار رفتند ، بمب ديگر در بين مردم منفجر شد.
پس از اين انفجارهاي تروريستي همچنين پنچ اتوبوس مربوط به زائران منفجر مي شود اما مشخص نيست كه اين اتوبوس ها ، پر يا خالي از مسافران بودند.
همچنين محسن نظافتي مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت گفت: بر اساس اطلاعات سازمان حج و زيارت، در ميان شهداي حادثه تروريستي سامرا شماري از ايرانيان نيز حضور دارند.
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به بسته شدن مسير از سوي نيروهاي عراقي خاطرنشان كرد: پس از اين حادثه تروريستي، مسير از سوي نيروهاي عراقي بسته شده و به اين خاطر تا كنون موفق به كسب اطلاعات دقيق از كشته هاي احتمالي اين حادثه نشده ايم.


| شناسه مطلب: 64458




سامرا انفجار



مطالب مرتبط

نظرات کاربران