تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون  نفر گذشت

تعداد زائران ایرانی در کربلا از مرز نیم میلیون نفر گذشت

ورود زائران ایرانی به سرزمین عراق در سه موج از 10 تا 13 صفر، 13 تا 16 صفر و 16 تا 20 صفر انجام می شود که ورود زائران در موج سوم به اوج خود می رسد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، براساس اطلاعات دريافتي از دست اندركاران اجرايي امور زائران، تا امروز (22 آبان) نزديك به 600 هزار زائر ايراني براي درك زيارت اربعين در شهر مقدس كربلا حضور يافته اند و بيش از 950 هزار نفر نيز از مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه وارد كشور عراق شده اند.
برپايه اين گزارش ورود زائران ايراني به سرزمين عراق در سه موج از 10 تا 13 صفر، 13 تا 16 صفر و 16 تا 20 صفر انجام مي شود كه ورود زائران در موج سوم به اوج خود مي رسد.
پيش بيني مي شود كه امسال حدود دو ميليون و 500 هزار زائر ايراني در ايام اربعين وارد كشور عراق شده و براي زيارت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) راهي كربلاي معلا شوند.
با توجه به اينكه امسال زائران اربعين يك هفته زودتر براي سفر به كشور عراق اقدام كرده اند و از سوي ديگر حجمي از زائران به زيارت كاظمين و سامرا مشرف مي شوند و متعاقبا خاك عراق را ترك مي كنند اين منابع اميدوارند كه از ازدحام جمعيت همزمان با ورود ديگر زائران، كاسته شود.
همچنين پيش بيني مي شود كه از 14 صفر با حجمي از زائران كشورمان براي خروج از مرزهاي عراق مواجه شويم كه تعداد آنها تا 100 هزار نفر تخمين زده مي شود.




نظرات کاربران