روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر

روایت تصویری از بین الحرمین در دوازدهم صفر

عزاداران حسینی در حالی دوازدهمین روز از ماه صفر را پشت سر می گذارند که هشت روز تا اجتماع باشکوه اربعین در کربلای معلا باقی مانده است و هر روز بر تعداد زائران در این شهر مقدس افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج اعزامي به كربلاي معلا، دماي هواي كربلا در روز شنبه 22 آبان ماه برابر با دوازدهم ماه صفر، 25 درجه سانتيگراد بالاي صفر در طول روز و 16 درجه سانتيگراد در شب با آسماني تا حدودي ابري گزارش شده است.
ورود عاشقان و عزاداراني كه به عشق سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) با پاي پياده از نجف اشرف عازم كربلاي معلا شده اند، همچنان به اين شهر مقدس ادامه دارد و همين امر سبب شده است كه تا برگزاري پرشور و باشكوه مراسم اربعيني حسيني، روز به روز بر تعداد زائران افزوده شود.
عزاداران حسيني با عمل به دستور «زر فانصرف» پس از ورود به كربلاي معلا، اقدام به خواندن زيارت اربعين سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و زيارتنامه حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام كرده و لبيك گويان و يا حسين گويان، شهر را ترك مي كنند.
اين گزارش مي افزايد كه در حال حاضر جمعيت عزاداران حسيني در شهر مقدس كربلا فراتر از يك ميليون نفر تخمين زده مي شود و پيش بيني ها حكايت از آن دارد كه اين عدد در روز اربعين به چند برابر اين رقم برسد.




نظرات کاربران