شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین

شناسایی دفاتر جعل ویزای اربعین

رییس سازمان حج و زیارت گفت: تا این لحظه در سامانه سماح ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر ثبت‌نام کرده‌اند؛ آمار در مقایسه با سال قبل ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد که این موضوع نشانگر اعتماد مردم به این سامانه است.

رييس سازمان حج و زيارت گفت: تا اين لحظه در سامانه سماح ۱ ميليون و ۲۵۰ هزار زائر ثبت‌نام كرده‌اند؛ آمار در مقايسه با سال قبل ۴۰ درصد افزايش را نشان مي‌دهد كه اين موضوع نشانگر اعتماد مردم به اين سامانه است.
سعيد اوحدي (رييس سازمان حج و زيارت) در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، اظهار داشت: روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه و امروز و دو روز آينده را روزهاي پرترافيكي را در مرزهاي جنوب و شرق كشور خواهيم داشت؛ اين هم براساس آمار مستندي است كه سامانه سماح نشان مي‌دهد. همچنين امروز، فردا و سه شنبه همچنان روزهاي پرترافيك در هر سه مرز چذابه، شلمچه و مهران خواهيم داشت.
وي افزود: با كمك نيروي انتظامي، سپاه، بسيج و مرزباني كشور علي رغم جمعيت بسيار سنگيني كه مخصوصا در روزهاي پنج شنبه و جمعه شاهد بوديم، خوشبختانه ترافيك جمعيت روان بود. در يك مقاطعي گيت‌هاي مرزباني عراقي با كندي مواجه شد مخصوصا در روز جمعه موجب پس زدن جمعيت شد به اين دليل كه زير ساخت هاي طرف عراقي علي رغم همه تلاشي كه كردند، متناسب با زير ساخت هايي كه در طرف ايراني داريم، نيست.
رييس سازمان حج و زيارت با بيان اين مطلب كه امروز پايانه بزرگ شلمچه با حضور رييس جمهور افتتاح مي‌شود، گفت: اين يك امكان بسيار وسيعي است كه در خرمشهر و شلمچه ايجاد مي شود؛ در حال حاضر روان ترين مرز ما مرز خرمشهر بوده است
اوحدي با اشاره به اينكه بيش از ۱ ميليون زائر از گذرگاه هاي عبوري ما وارد كشور عراق شدند، گفت: در حال حاضر سيل جمعيت در مسيرهاي منتهي به شهر نجف و ترافيك سنگين خودرو وجود دارد.
وي ادامه داد: تا به اين لحظه در سامانه سماح ۱ ميليون و ۲۵۰ هزار زائر ثبت نام كردند؛ آمار در مقايسه با سال قبل ۴۰ درصد افزايش را نشان مي دهد كه اين موضوع نشانگر اعتماد مردم به اين سامانه است.
رييس سازمان حج و زيارت اضافه كرد: در مقاطعي با مشكلاتي در حوزه صدور ويزا از سوي يك سري افراد فرصت طلب و سودجو مواجه شديم كه همان موقع هم تاكيد مي كرديم، زائران به جاي اينكه به مجموعه هاي غيرمجاز بروند در اين سامانه ثبت نام كنند. هم اكنون روند صدور ويزا در دفاتر كنسولگري عراق بسيار خوب است. ثبت نام در سامانه سماح تا ۲۷ آبان انجام مي شود.
اوحدي با اشاره به اينكه زائران ميتوانند در ۲۳۰۰ دفتر زيارتي مجاز ثبت نام كنند و مدارك را تحويل بگيرند و روز بعد هم ويزا بگيرند، خاطرنشان كرد: دفاتر غيرمجازي كه اقدام به جعل ويزا كرده بودند، توسط وزارت اطلاعات شناسايي شدند.


| شناسه مطلب: 64677




اوحدي اربعين



نظرات کاربران